Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Appen gir god oversikt over forbruk og pris! Jeg er veldig fornøyd som Fjordkraft kunde, og har tidligere opplevd prisen som bra. Fjordkraft er konkurranse dyktige i markedet - med gode priser, og gode kundefordeler.
Hei Carina Så fint å høre at du er fornøyd med både priser og kundefordeler. Vi er veldig stolte av appen vår, og da er det er hyggelig å høre at kundene våre er fornøyde med den. Vennlig hilsen Sandra fra Fjordkraft
Grusom, styr unna denne leverandøren. Justerer bare prisene opp og opp uten varsel
Hei, Paal! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har den opplevelsen av oss. Når vi må justere prisene grunnet økte kostnader, varsler vi kundene på e-post/SMS og på min side 30 dager før endringen trer i kraft. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvis du ønsker at vi skal se over ditt kundeforhold. Ønsker deg en god dag. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Endrer pris uten å ha hjemmel i verken vilkårene eller avtalen. Styr unna dette selskapet.
Hei Kjell. Takk for din tilbakemelding. Vi endrer aldri pris på en strømavtale uten å varsle kunde i forkant. Dette står i vilkårene for alle våre strømavtaler. Ring oss gjerne på 23006100, så kan vi se på kundeforholdet ditt hos oss. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.
Krav om tibber som jeg ikke ønsker. Nåværende ordning med månedlig innsending av målerstand funger fint for meg Dessuten er prisen tredoblet siste måned
Hei, Ada Takk for din henvendelse. Jeg er dessverre litt usikker på hva du refererer til med Tibber. Når det kommer til strømprisene er det dessverre vanlig at de går oppover i vinter månedene. Dette er på grunn av etterspørselen av strøm og markedet. Forbruket går også oppover i vintermånedene da det er kaldere ute som gjør at varmeovnene våre bruker mer strøm for å holde varmen vi har satt den på. Vi setter pris om på om du kan kontakte kundesenteret vårt på 230 06 100 slik at vi kan hjelpe deg, om du ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Hører fra andre at de har bedre pris på strømmen enn jeg har å det blor irrierndes. Tror det er lurt å bytte strømavtale like ofte som man bytter underbukse eller hææææ
Hei Vidar Takk for din tilbakemelding Pga økte kostnader i samfunnet, så må Fjordkraft i likhet med andre selskaper øke våre priser også. Jeg får ikke sett ditt kundeforhold, men om du ønsker å få tips om hvordan du kan spare på strømmen og finne ut om vi har noen rimeligere avtaler for deg så kan du ringe til vår hyggelige kundeservice og så vil vi hjelpe deg med dette. Om det er selve strømprisen du tenker på så leverer Fjordkraft bare strøm til markedspris via våre spotprisavtaler. Det vil si at du da betaler for det du bruker. Gjerne kontakt oss på tlf 23006100 for å få gode råd om sparing av strøm. Vennlig hilsen Sandra, Fjordkraft
Helt greit, men ønsker å sjekke hva andre kan tilby.
Hei Thor E.B, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 for å se om du har den beste strømavtalen for deg, og samtidig for å se om du benytter deg av våre fordeler. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Fikk innsyn i egen avtale gjennom appen til fjordkraft. I to måneder presterer fjordkraft og sende faktura på beløp som er 1500kr over første måned og 400kr over i måned nummer to , til tross for at jeg hadde annet beløp i deres egen app. Når de hadde fått nyss i at jeg skulle bytte, skulle de sette meg over på en helt egen avtale som var mye bedre ifølge de selv, men som ga meg akkurat samme spotpris og påslag som tidligere.
Hei Eilif K, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke kan se ditt kundeforhold her, er det dessverre litt vanskelig å si hva som er skjedd her. Vi ønsker gjerne å sjekke dette nærmere, og hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstid 09:00-16:00 alle hverdager). Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft