Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk innsyn i egen avtale gjennom appen til fjordkraft. I to måneder presterer fjordkraft og sende faktura på beløp som er 1500kr over første måned og 400kr over i måned nummer to , til tross for at jeg hadde annet beløp i deres egen app. Når de hadde fått nyss i at jeg skulle bytte, skulle de sette meg over på en helt egen avtale som var mye bedre ifølge de selv, men som ga meg akkurat samme spotpris og påslag som tidligere.
Hei Eilif K, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke kan se ditt kundeforhold her, er det dessverre litt vanskelig å si hva som er skjedd her. Vi ønsker gjerne å sjekke dette nærmere, og hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstid 09:00-16:00 alle hverdager). Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Har vært fornøyd intil nylig,men di har økt prisen betraktelig
Hei Svein J. A, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, inntil nylig. Fra tid til annen er det dessverre nødvendig å øke prisen (påslag/månedlig fastbeløp) på våre strømavtaler, spesielt i disse tider med høyere kostnader generelt i samfunnet. Dette er for å kunne drive en sunn forretning og samtidig kunne videreutvikle verktøy som Fjordkraft-appen/Min side som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk (og derav også sin faktura). Et lite strømsparetips som kan redusere din strømfaktura er ved å se spotprisen time for time i appen/Min side, og planlegge forbruket ditt heretter for eksempel. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 så vi kan se hvilke strømavtale som passer deg best, og samtidig for andre strømsparetips. Vi hjelper så gjerne! Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Synest prisen er dyr,aldri hatt så høge regninger Mndpris høy påslag høyt
Hei Torbjørn M! takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Hvis du ønsker tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.
Veldig dyr og lite fleksibel. App som fungerer bra.
Hei Alice. Ved å bruke verktøyene vi tiilbyr i appen og på Min side, kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere, benytte smartlading hvis man har elbil osv.. Da kan du potensielt spare merpenger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvir du ønsker tips og triks som kan redusere forbruk ig strømpris er det bare å sende oss en melding til [email protected]
Føler meg lurt. Selger ringer 100 ganger å maser om fordeler. Glemte å fortelle at vi må betale kr 3000 i bruddavgift til selskapet vi har. Jeg vil bruke angrerett ovenfor Fjordkraft, men de gir oss også 3000,- når vi sier at vi ikke vil flytte over. Kjeltringer.😡😡 Så nå må vi til de om et år for å slippe noen gebyr. Føler oss så lurt. Helt ekkelt at noen opptrer sånn i 2024.
Hei Tone! Takker så mye for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss, og ønsker gjerne å ta en nærmere titt på saken din. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer 23006100 (Tastevalg 1 Bedrift-kunde/Tastevalg 3 Privat-kunde) eller e-post på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Høye priser, ekstra gebyrer og når du bytter strømleverandør, blir du nedringt av selgere fra ulike nummere til alle døgnets tider. Jeg ville prøve en annen leverandør for å få bedre priser, men etter telefonterroren Fjordkraft har bedrevet den siste uken, kommer jeg ALDRI til å velge Fjordkraft igjen. Styr unna.
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager så mye for dette. Jeg skal ta det videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på tlfnr. 230 06 100 eller e-post på [email protected] slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft
Jeg ble «lurt» inn i en avtale med 12mnd bindingstid. Når jeg etterhvert innså at avtalen var MYE dyrere enn sammenlignbare avtaler så sluttet tilfeldigvis Fjordkraft å svare på telefon og e-post. Etterhvert måtte jeg oppgi at jeg var «ny kunde» for å få si opp denne avtalen. Og nå, når 12mnd bindingstid ENDELIG er forbi, så prøver de endatil å lure meg til at det ikke er registrert noen oppsigelse på avtalen. Heldigvis har jeg e-post-utvekslingene som beviser at JO DET ER DET! Drittselskap.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding! Vi lurer ingen, men vi finner det beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er ikke slik vi ønsker å fremstilles, og vi setter stor pris på tilbakemeldingen din slik at vi kan forbedre oss. Du må gjerne ta kontakt med oss så kan vi se på hva som har skjedd her hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft