Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

App og faktura samsvarer ikke, skifter mellom avtaler som ikke er noe bedre.

Omtale av  Eilif K

Fikk innsyn i egen avtale gjennom appen til fjordkraft. I to måneder presterer fjordkraft og sende faktura på beløp som er 1500kr over første måned og 400kr over i måned nummer to , til tross for at jeg hadde annet beløp i deres egen app. Når de hadde fått nyss i at jeg skulle bytte, skulle de sette meg over på en helt egen avtale som var mye bedre ifølge de selv, men som ga meg akkurat samme spotpris og påslag som tidligere.

Svar fra Fjordkraft
06.03.2024 09:16

Hei Eilif K, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke kan se ditt kundeforhold her, er det dessverre litt vanskelig å si hva som er skjedd her. Vi ønsker gjerne å sjekke dette nærmere, og hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstid 09:00-16:00 alle hverdager). Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

strømavtale

Omtale av  Svein J. A

Har vært fornøyd intil nylig,men di har økt prisen betraktelig

Svar fra Fjordkraft
29.02.2024 12:04

Hei Svein J. A, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, inntil nylig. Fra tid til annen er det dessverre nødvendig å øke prisen (påslag/månedlig fastbeløp) på våre strømavtaler, spesielt i disse tider med høyere kostnader generelt i samfunnet. Dette er for å kunne drive en sunn forretning og samtidig kunne videreutvikle verktøy som Fjordkraft-appen/Min side som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk (og derav også sin faktura). Et lite strømsparetips som kan redusere din strømfaktura er ved å se spotprisen time for time i appen/Min side, og planlegge forbruket ditt heretter for eksempel. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 så vi kan se hvilke strømavtale som passer deg best, og samtidig for andre strømsparetips. Vi hjelper så gjerne! Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Dyr strøm

Omtale av  Torbjørg M

Synest prisen er dyr,aldri hatt så høge regninger Mndpris høy påslag høyt

Svar fra Fjordkraft
26.02.2024 15:52

Hei Torbjørn M! takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Hvis du ønsker tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.

For dyr og lite fleksibel

Omtale av  Alice

Veldig dyr og lite fleksibel. App som fungerer bra.

Svar fra Fjordkraft
22.02.2024 11:11

Hei Alice. Ved å bruke verktøyene vi tiilbyr i appen og på Min side, kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere, benytte smartlading hvis man har elbil osv.. Da kan du potensielt spare merpenger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvir du ønsker tips og triks som kan redusere forbruk ig strømpris er det bare å sende oss en melding til [email protected]

Fjordkraft kjeltringer

Omtale av  Tone

Føler meg lurt. Selger ringer 100 ganger å maser om fordeler. Glemte å fortelle at vi må betale kr 3000 i bruddavgift til selskapet vi har. Jeg vil bruke angrerett ovenfor Fjordkraft, men de gir oss også 3000,- når vi sier at vi ikke vil flytte over. Kjeltringer.😡😡 Så nå må vi til de om et år for å slippe noen gebyr. Føler oss så lurt. Helt ekkelt at noen opptrer sånn i 2024.

Svar fra Fjordkraft
22.02.2024 11:25

Hei Tone! Takker så mye for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss, og ønsker gjerne å ta en nærmere titt på saken din. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer 23006100 (Tastevalg 1 Bedrift-kunde/Tastevalg 3 Privat-kunde) eller e-post på [email protected] slik at vi kan se nærmere på dette for deg. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Høye priser, telefonterror om du våger å forlate dem

Omtale av  Ole

Høye priser, ekstra gebyrer og når du bytter strømleverandør, blir du nedringt av selgere fra ulike nummere til alle døgnets tider. Jeg ville prøve en annen leverandør for å få bedre priser, men etter telefonterroren Fjordkraft har bedrevet den siste uken, kommer jeg ALDRI til å velge Fjordkraft igjen. Styr unna.

Svar fra Fjordkraft
22.02.2024 09:47

Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager så mye for dette. Jeg skal ta det videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på tlfnr. 230 06 100 eller e-post på [email protected] slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft

Hold dere langt unna.

Omtale av  Andreas

Jeg ble «lurt» inn i en avtale med 12mnd bindingstid. Når jeg etterhvert innså at avtalen var MYE dyrere enn sammenlignbare avtaler så sluttet tilfeldigvis Fjordkraft å svare på telefon og e-post. Etterhvert måtte jeg oppgi at jeg var «ny kunde» for å få si opp denne avtalen. Og nå, når 12mnd bindingstid ENDELIG er forbi, så prøver de endatil å lure meg til at det ikke er registrert noen oppsigelse på avtalen. Heldigvis har jeg e-post-utvekslingene som beviser at JO DET ER DET! Drittselskap.

Svar fra Fjordkraft
02.05.2024 14:56

Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding! Vi lurer ingen, men vi finner det beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er ikke slik vi ønsker å fremstilles, og vi setter stor pris på tilbakemeldingen din slik at vi kan forbedre oss. Du må gjerne ta kontakt med oss så kan vi se på hva som har skjedd her hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR