Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Krav om tibber som jeg ikke ønsker. Nåværende ordning med månedlig innsending av målerstand funger fint for meg Dessuten er prisen tredoblet siste måned
Hei, Ada Takk for din henvendelse. Jeg er dessverre litt usikker på hva du refererer til med Tibber. Når det kommer til strømprisene er det dessverre vanlig at de går oppover i vinter månedene. Dette er på grunn av etterspørselen av strøm og markedet. Forbruket går også oppover i vintermånedene da det er kaldere ute som gjør at varmeovnene våre bruker mer strøm for å holde varmen vi har satt den på. Vi setter pris om på om du kan kontakte kundesenteret vårt på 230 06 100 slik at vi kan hjelpe deg, om du ønsker det. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
Hører fra andre at de har bedre pris på strømmen enn jeg har å det blor irrierndes. Tror det er lurt å bytte strømavtale like ofte som man bytter underbukse eller hææææ
Hei Vidar Takk for din tilbakemelding Pga økte kostnader i samfunnet, så må Fjordkraft i likhet med andre selskaper øke våre priser også. Jeg får ikke sett ditt kundeforhold, men om du ønsker å få tips om hvordan du kan spare på strømmen og finne ut om vi har noen rimeligere avtaler for deg så kan du ringe til vår hyggelige kundeservice og så vil vi hjelpe deg med dette. Om det er selve strømprisen du tenker på så leverer Fjordkraft bare strøm til markedspris via våre spotprisavtaler. Det vil si at du da betaler for det du bruker. Gjerne kontakt oss på tlf 23006100 for å få gode råd om sparing av strøm. Vennlig hilsen Sandra, Fjordkraft
Helt greit, men ønsker å sjekke hva andre kan tilby.
Hei Thor E.B, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 for å se om du har den beste strømavtalen for deg, og samtidig for å se om du benytter deg av våre fordeler. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Fikk innsyn i egen avtale gjennom appen til fjordkraft. I to måneder presterer fjordkraft og sende faktura på beløp som er 1500kr over første måned og 400kr over i måned nummer to , til tross for at jeg hadde annet beløp i deres egen app. Når de hadde fått nyss i at jeg skulle bytte, skulle de sette meg over på en helt egen avtale som var mye bedre ifølge de selv, men som ga meg akkurat samme spotpris og påslag som tidligere.
Hei Eilif K, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke kan se ditt kundeforhold her, er det dessverre litt vanskelig å si hva som er skjedd her. Vi ønsker gjerne å sjekke dette nærmere, og hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstid 09:00-16:00 alle hverdager). Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Har vært fornøyd intil nylig,men di har økt prisen betraktelig
Hei Svein J. A, Takk for din tilbakemelding. Så kjekt å høre at du har vært fornøyd med oss, inntil nylig. Fra tid til annen er det dessverre nødvendig å øke prisen (påslag/månedlig fastbeløp) på våre strømavtaler, spesielt i disse tider med høyere kostnader generelt i samfunnet. Dette er for å kunne drive en sunn forretning og samtidig kunne videreutvikle verktøy som Fjordkraft-appen/Min side som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk (og derav også sin faktura). Et lite strømsparetips som kan redusere din strømfaktura er ved å se spotprisen time for time i appen/Min side, og planlegge forbruket ditt heretter for eksempel. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 så vi kan se hvilke strømavtale som passer deg best, og samtidig for andre strømsparetips. Vi hjelper så gjerne! Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Synest prisen er dyr,aldri hatt så høge regninger Mndpris høy påslag høyt
Hei Torbjørn M! takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene ellers i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi nødt til å ha disse prisene for drive en sunn forretning og samtidig videreutvikle verktøy som hjelper våre kunder å redusere sitt forbruk og faktura. Hvis du ønsker tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft.
Veldig dyr og lite fleksibel. App som fungerer bra.
Hei Alice. Ved å bruke verktøyene vi tiilbyr i appen og på Min side, kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere, benytte smartlading hvis man har elbil osv.. Da kan du potensielt spare merpenger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvir du ønsker tips og triks som kan redusere forbruk ig strømpris er det bare å sende oss en melding til [email protected]