Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde lenge en fastprisavtale og har nå byttet til spotpris. Fastavtalen ble i september rådyr. Spotprisavtalen jeg ble anbefalt å bytte til har ingen prisgaranti. Bytt.no har anbefalt meg å bytte til en leverandør som har prisgaranti. Jeg har spurt Fjordkraft om de har en slik avtale. Jeg venter på svar.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå inn på ditt kundeforhold her, regner med du har fått svar på saken din nå. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe med er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss. Ha en god dag.
verdiløs service,opptill flere timer i telefon,Det ende man hør er. Takk for at du venter,helet verdiløst
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager den lange ventetiden, vi har opplevd stor pågang den siste tiden blant annet pga. strømstøtten fra staten og strømprisene vi har opplevd i Norge i 2022. Hilsen Fjordkraft
I sommer ville jeg bytte til Tibber men fjordkraft ringte meg og overtalte meg til å bli hos de og ga meg en «forutsigbar fastpris avtale» med samme pris døgnet rundt. Det lønner seg lovet de. I oktober tok de 600øre/kWh, omtrent 4 ganger så høyt som resten av Oslo. Dette er ren svindel. Aldri mer fjordkraft. De burde bytte navn til Svindelkraft.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Svindler og lurer kunder over telefon over en lav sko. Endrer avtaler uten å gi beskjed. Lar sjefer ringe og true deg som kunde. Er helt latterlig hvor galt Fjordkraft opererer! De sletter lydopptak fra salg og nekter å la deg få noe av det skriftlige ut. Rett og slett for at dem vet dem svindler kundene og må dekke over det på alle måter.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Femsifret regning på "forutsigbar" avtale. Klin umulig å få tak i på telefon. Men med en gang vi bytter så ringer de opp for å hanke oss tilbake.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg føler meg lurt inn i en variabel strømavtale av to selgere som oppsøkte meg på døra for noen år tilbake. Først ga de inntrykk av at de skulle hjelpe meg med noe på strømmåleren min - å sjekke at alt var i orden. Det gikk sakte opp for meg at de skulle selge meg noe. Jeg gikk for en variabel strømavtale som liksom skulle gi beskyttelse mot oppgang i pris... Snakk om å sitte med skjegget i postkassa... Jeg har fått hjelp til å bytte til en strømavtale som vil spare meg 28.000 NOK i året. Jeg mener dette er svindel av folk som av ulike grunner ikke har mulighet til å følge opp denne type ting, og jeg synes det er skammelig!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Feilinformasjon på spørsmål om strømstøtte og hvilken avtale som lønner seg for meg. De kunne ikke komme meg i møte angående rabatt på neste regning. Byttet og da ringte de og sa de ville beholde meg dom kunde og tilbød den beste avtalen de hadde: spot med forvaltning. Som Forbrukerrådet ikke anbefaler.Heldigvis tok jeg med angrerett og benyttet denne. Farvel fjordkraft, vi har vært venner lenge, men med regninger på opp mot 5000 bytter jeg strømpartner.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.