Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Feilinformasjon på spørsmål om strømstøtte og hvilken avtale som lønner seg for meg. De kunne ikke komme meg i møte angående rabatt på neste regning. Byttet og da ringte de og sa de ville beholde meg dom kunde og tilbød den beste avtalen de hadde: spot med forvaltning. Som Forbrukerrådet ikke anbefaler.Heldigvis tok jeg med angrerett og benyttet denne. Farvel fjordkraft, vi har vært venner lenge, men med regninger på opp mot 5000 bytter jeg strømpartner.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De fjerner trumfpoeng fra 2 til 1 så da taper jeg poeng som er penger. Er ikke så mye men det var ikke avtalen. Bytter kanskje nå.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig kundeservice.Sendte ett enkelt spørsmål på e post,purret på svar en uke senere ingen svar etter 2 1/2uke måtte jeg gå inn på chat og fikk svar ,men 18 dager på ett enkelt spørsmål,da får fortum ansette fler folk.Elendig kundeservice....
Hei Odd og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt og raskt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Anbefaler ingen å bruke fjordkraft dessverre, rein svindel av telefonselger hos dem. Dem lover mye som ikke er sant når dem ringer deg opp. Fikk veldig mye dyrere strøm enn hos min gamle leverandør, har nå byttet tilbake igjen, skal aldre mer bruke fjordkraft. Denne opplevelsen har også bekjente av meg, så den er ikke unik.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Regner bindingstid fra du sier opp avtale andre leverandører regner binding fra du bestiller avtale blir kunde
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ved sammenligning kommer Fjordkraft best ut med sitt tilbud Spot med forvaltning. Hvis du i tillegg har mobil gjennom Fjordkraft sparer du enda mer. Jeg har strøm hjemme og på hytta samt mobil til hele familien gjennom Fjordkraft. Er særdeles godt fornøyd.
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
1-2 timer ventetid kundeservice.Appen faller ut nesten hver dag,luta lei pålogging med sms.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å svare våre kunder så snart som mulig. Her ser jeg vi ikke helt har klart dette. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.