Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å logge inn på appen. Kan ikke vaske klær når jeg ikke vet spotprisen😤
Hei, Tone! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med innlogging og oversikt i appen er det bare å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Appen er helt OK, men selve prisen er høy. Ser jeg fint kan spare et par hundrelapper i mnd med å velge noen andre da påslagene til Fjordkraft er høye og skal bli høyere. Ved sammenligning kommer ikke Fjordkraft inn på topp 50 billigste engang så det sier vel alt.
Hei, Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi er nok ikke blant de billigste leverandørene, men vi mener at man kan redusere sin faktura hvis man bruker verktøyene vi tilbyr i appen som å flytte forbruket mot de billigere timene, benytte smartlading til elbil. Snart kommer vi med varmestyring som kan redusere forbruk og kostnader ytterligere. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Øking av månedspris og tillegg på spotpris etter å ha vært kunde i flere år.
Hei, Anita! Takk for din tilbakemelding. Det er dessverre slik at de økte kostnadene i samfunnet treffer oss på samme måte, og da er vi også nødt til øke prisene for å drive en sunn butikk, slik at vi kan videreutvikle tjenester som hjelper våre kunder med å redusere sitt strømforbruk. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Syntes prisen er for høy, samt at hadde en forglemmelse av betaling fikk fikk purring med et skyhøyt gebyr pluss renter.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi er opptatt av å ha så fornøyde kunder som mulig, og derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 23006100 eller e-post: [email protected] så kan vi se om vi kan hjelpe deg med en bedre strømavtale. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt Greit, du ser forbruk, ser estimert kostnad men det er ikke noe ekstra
Hei, Magnus! Takk for din tilbakemelding. Vi strever etter å levere så gode tjenester som mulig og vi prioriterer utvikling av app høyt. Send oss gjerne en e-post til [email protected] hvis du har forslag til forbedring. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Ikke enkelt å forstå faktura, for mange uforklarlige påslag
Hei Ottar! Takk for din tilbakemelding. Strømfakturaer inkluderer alt fra din strømpris, påslag og fastbeløp, i tillegg til nettleie fra din lokale netteier. Vi forstår at dette kan være vanskelig å forstå, om du trenger hjelp til en gjennomgang av fakturaen anbefaler vi å ta kontakt med kundeservice på 23 00 61 00, så tar vi gjerne en titt på det samme med deg. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Bra. Fin app som stort sett virker. Fikk prisoppgang nå, derfor ber jeg om tilbud.
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Kjekt å se at du er fornøyd, håper du fikk et godt tilbud av oss. Ikke nøl med å ta kontakt med kundesenteret vårt for å se om det er noe å spare. Husk at du også får 1% Trumf-bonus, dette må bare aktiveres på Min Side. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft