Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mer enn 45 min ventekø for å få tak i kundeservice er mer enn nok grunn for meg til å ikke anbefale dette useriøse selskapet til noen. Kanskje de er bra på strøm, men kundeservice er totalt fraværende. Når jeg først fikk tak i en person på kundeservice kunne de ikke hjelpe meg med å få aktivert et nytt sim kort. Så de sendte et nytt i posten til meg. Fikk det idag etter 1 uke. Når jeg da skulle aktivere det får jeg opp en ny feilmelding " en feil har oppstått under endring av sim kort - vennligst prøv igjen". Jeg orker ikke mer tull, så har byttet selskap til Chilli mobil. Alt annet må da være bedre enn dette.
Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg fikk fastprisavtale med betingelser på mail. 36 øre/kwt. Da jeg oppdaget at prisen hadde gått opp, fikk jeg beskjed om at prisgarantien bare gjaldt i utsatte perioder, oktober til mars. I oktober var det fortsatt 3 ganger dyrere enn pristak. Sendte de en mail, da jeg ikke kom igjennom på telefon. De skyldte da på selger. Kunne få 2000,- i rabatt, men det er jo bare en symbolsk sum i denne sammenhengen. Jeg unner ikke noen å måtte forholde seg til dette selskapet!
Hei Eirik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg har ikke noen spesiell dårlig erfaring med Fjordkraft, jeg syntes bare det aldri kommer noen tilbud derfra. Ellers ringer det jo noen nesten hver dag.
Hei Kari og takk for tilbakemeldingen din. Kan anbefale deg å melde deg på nyhetsbrevet slik at du får tilsendt alle kundefordeler hver måned. Om du ønsker å endre avtale er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice som gjerne tar en prat og finner en god avtale til deg. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Påslaget var det doble av avtalt. Bare bortforklaringer.
Hei Tom og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Umulige å få tak i på kundeservice. En times ventetid. Selger strøm nå på fastpris til over en krone kWh høyere enn andre. Bant meg til 6 mnd. Skal ut så fort det går. Verste selskap jeg har vært borti.
Hei Leif og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De tar ikke telefonen spør du om tilbud får du en elendig avtale. Gikk fra den nå, å da kunne de ringe. Ellers tar de ikke telefonen eller svarer på brev.
Hei Eddie og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Oss i Fjordkraft.
Di har over en time ventetid på tlf. Di forteller ikke alt om en avtale. Di gjør det vanskelig å få di beste avtalene, når di hadde prismatch. Di holder ikke avtale hvis di ikke må.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.