Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Fjordkraft som ville at samboer skulle si opp abonnementet og at jeg skulle tegne nytt og bedre abonnement. Jeg var ikke veldig interessert da dette bare virket unødvendig. Etter mye overtalelse og løfte om gratis måned gikk jeg med på det. Jeg spurte minst fire ganger om de var helt sikker på dette med gratis måned og om de garanterte at det ikke kom regning første måned. Gjett hva som skjedde; det ble den dyreste måneden noen sinne. Betalte over 4000kr totalt denne mnd. Bor i en liten leilighet der prisen aldri har vært på det nivået. Veldig ubeleilig, spesielt siden jeg var permittert. Det ble doble regninger, ikke noe gratis. Skulle lyttet til Magefølelsen og ikke takket ja til "tilbudet". Har ringt og klaget, men får bare dårlige unnskyldninger og de påstår fortsatt at jeg har fått en gratis måned, men bare på en måte. Bytter nok leverandør asap.
Hei og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er lei å høre at du føler deg lurt. Ble du lovet en måned gratis strøm ved bytte, skal du selvsagt få denne. Her bør vi nok ta en kikk på hva som har skjedd da du oppgir at du bor i en mindre leilighet. Det skal veldig mye strømbruk til før faktura blir på over 4.000 kroner. Siden det ikke står oppgitt noe kontaktinformasjon her så blir det vanskelig å kommentere hva som har gått galt i ditt tilfelle. Ber derfor om at du kontakter oss på telefon 23006100 så skal vi selvsagt finne ut hva som har gått galt. Det eneste du skal betale for ved gratis strøm er nettleie som alltid kommer ved siden av strømmen på dine faktura. Denne går til lokale netteier, og er ikke noe vi tar betalt for. Vi har også utvidede fullmakter til å hjelpe med å dele opp faktura nå for tiden. Så hvis det av en eller annen årsak skulle stemme at faktura er på så mye, skal vi selvsagt kunne hjelpe med å dele den opp for deg. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ren svindel. Styr unna Fjordkraft. Vil bruke alle triksene i boken for å lure deg. Ved kjøp av bolig blir man satt på en veldig dyr avtale selv om man krysser "NEI". Senere kan man ikke bytte avtale på nett og det opplyses heller ikke om hvilken avtale man er på.
Hei Arve, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er utrolig leit å høre at du føler deg lurt, for det er aldri noe vi ønsker. Vi har avtale med noen meglere, som på overtagelse enten har med et fysisk skjema for bestilling eller en iPad hvor kunden fyller ut bestillingsinformasjon. Der signerer man på at man ønsker oss som leverandør. Dette er helt frivillig. Hvis du har blitt overført til oss uten riktig samtykke er det svært viktig at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette videre med personen som har registrert salget. Dette er på ingen måte noe som skal inntreffe. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å ta kontakt med vår kudneservice hvis du føler at denne saken ikke tilstrekkelig har blitt ryddet opp i. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ser at mange her klager på at spotprisene endrer seg fra det man har når man bestiller til noe som er dyrere med 1-5øre/kwt. Dersom dette er noe man er overrasket over har man altså ingen peiling på hvordan spotpris fungerer, dette endrer seg hele tiden, og dersom man vil ha en forutsigbar strømavtale (men som vil koste mer) finnes det andre alternativer for dette. Har ikke annet enn godt for fjordkraft. De har også super kundeservice som alltid er behjelpelig, de av dere som ikke tåler å vente 2 minutter i telefonkø har også mulighet til å chatte med de på facebook.
Hei Adrian, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår - vi jobber kontinuerlig med å være så gode som overhodet mulig på dette området. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selv om jeg bestilte fjordkraft med autogiro og de har registrert min epost, sender de ut papirfaktura med gebyr på 59 kr måneden istedetfor å sende en gratis pdf. Dette er ren melking av kunder. Herved bytter jeg leverandør.
Ælt har blitt som lovet og avtalt, ingen negative overraskelser. Billig å bra.
Hei Tom! Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse! Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft er som alle leverandører. Følger du ikke med så hever de prisen. Tilbud på spot var 6 øre i tillegg. Etter noen måneder økte det til 8 øre /kW. De hevder å ha prismatch. Dagens tilbud på nettsiden er 6 øre i tillegg... Ikke mye penger, men irriterende over denne småligheten til "seriøse" aktører.
Hei Arne! Det høres ut som du kan ha hatt en av våre eldre spotprisavtaler, og har sammenlignet med en av våre nyere spotprisavtaler. Da er det helt fritt frem å selv bytte til den nye avtalen, eller til å kontakte oss for å få hjelp til dette. Den gamle avtalen din hadde ingen bindingstid. Vi prismatcher ikke automatisk, men er svært behjelpelige med dette når både gamle og nye kunder kontakter oss. Her kan du lese mer om prismatch: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Jeg håper dette var oppklarende! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Strømfakturaen er ikke den jeg sjekker oftest, men da jeg sjekket den nylig er jeg også ilagt tulleproduktet Trippelgaranti. Når jeg prøver å kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde tegnet avtalen via en megler (selv om avtalen ble tegnet via fjordkrafts egne nettsider). Det er bare småbeløp, men jeg irriterer meg over at dette blir ilagt fakturaen uten mitt samtykke, og viser en useriøst holdning. Bye bye Fjordkraft.
Hei Espen. Vi legger aldri til Trippelgaranti uten kunden samtykke. Vi har avtale med noen meglere, som på overtagelse enten har med et fysisk skjema for bestilling eller en iPad hvor kunden fyller ut bestillingsinformasjon. Der signerer man på at man ønsker oss som leverandør, og her er det også informasjon om Trippelgaranti. Den samme informasjonen finnes på våre nettsider, som regel via en tydelig avkrysningsboks nederst i bestillingsskjemaet. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss, særlig med tanke på at det virker som det kan ha vært en misforståelse inne i bildet. Med vennlig hilsen Fjordkraft