Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ælt har blitt som lovet og avtalt, ingen negative overraskelser. Billig å bra.
Hei Tom! Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse! Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft er som alle leverandører. Følger du ikke med så hever de prisen. Tilbud på spot var 6 øre i tillegg. Etter noen måneder økte det til 8 øre /kW. De hevder å ha prismatch. Dagens tilbud på nettsiden er 6 øre i tillegg... Ikke mye penger, men irriterende over denne småligheten til "seriøse" aktører.
Hei Arne! Det høres ut som du kan ha hatt en av våre eldre spotprisavtaler, og har sammenlignet med en av våre nyere spotprisavtaler. Da er det helt fritt frem å selv bytte til den nye avtalen, eller til å kontakte oss for å få hjelp til dette. Den gamle avtalen din hadde ingen bindingstid. Vi prismatcher ikke automatisk, men er svært behjelpelige med dette når både gamle og nye kunder kontakter oss. Her kan du lese mer om prismatch: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Jeg håper dette var oppklarende! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Strømfakturaen er ikke den jeg sjekker oftest, men da jeg sjekket den nylig er jeg også ilagt tulleproduktet Trippelgaranti. Når jeg prøver å kontakte kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde tegnet avtalen via en megler (selv om avtalen ble tegnet via fjordkrafts egne nettsider). Det er bare småbeløp, men jeg irriterer meg over at dette blir ilagt fakturaen uten mitt samtykke, og viser en useriøst holdning. Bye bye Fjordkraft.
Hei Espen. Vi legger aldri til Trippelgaranti uten kunden samtykke. Vi har avtale med noen meglere, som på overtagelse enten har med et fysisk skjema for bestilling eller en iPad hvor kunden fyller ut bestillingsinformasjon. Der signerer man på at man ønsker oss som leverandør, og her er det også informasjon om Trippelgaranti. Den samme informasjonen finnes på våre nettsider, som regel via en tydelig avkrysningsboks nederst i bestillingsskjemaet. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss, særlig med tanke på at det virker som det kan ha vært en misforståelse inne i bildet. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Svarer ikke på henvendelser, vanskelig å komme frem på telefon. Sen med å endre strømprisen etter nedgang i spotpris.
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Jeg ser at du skrev denne anmeldelsen like over påske, og dagene etter påsken er blant de travleste dagene på kundeservice hos oss. På det lengste hadde vi like over 2 minutter ventetid på telefonen. Hvis man ikke ønsker å vente i telefonkø kan man heldigvis også nå oss på chat eller via Facebook. Når det gjelder spotprisen er jeg litt usikker på hva du mener, for når spotprisen endres i markedet endres den samtidig hos oss. Hvis du tenker på variable avtaler så settes prisene for disse med litt lengre tidshorisont - vanligvis 2 uker - men disse har også nettopp blitt skrudd ned. Jeg håper dette var oppklarende. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det selvsagt bare å ta kontakt. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vi ble ble lurt trill rundt av en selger fra Fjordkraft som lovet oss rimeligste strøm. Det viste seg ikke å stemme. Dessverre fant vi ut av dette et år etter at vi inngikk avtalen. I dag byttet vi til Ishavskraft og gikk fra 60 øre til 15 øre /Kwh. Snakk om å bli lurt. "Garantert aldri mer Fjordkraft" !!
Hei Christian, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med tiden du har vært kunde hos oss. Vi anbefaler alltid at man setter seg inn i avtalen man blir tilbudt, og om den passer til eget bruk og ønsker. Garantert Fornøyd (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/garantert-fornoeyd/) er en variabel avtale, og denne typen avtaler gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Dette føles trygt for noen, mens andre heller ønsker en spotprisavtale som hele tiden følger svingningene i markedet. Her oppfordrer vi til å velge det man selv foretrekker. Vi beklager at vi ikke har greid å leve opp til forventningene dine. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg er en krevende kunde med "onkel-skrue"-tendenser når det kommer til privatøkonomien, og har i flere år praktisert å bytte strømselskapet ettersom hva som er billigst. Har erfaring med flere tilbydere b.la A-kraft, Norgesenergi, Agva,, Hafslund & GNP. Men jeg havner ALLTID tilbake på Fjordkraft igjen da de over tid har vist seg å blant de rimligste, og når de innførte "prismatch" trenger jeg ikke bytte selskap lenger heller om jeg kommer over et bedre tilbud :) Min erfaring med Fjordkraft gang på gang (siden jeg byttet ca hver 6 måned før) er utrolig bra og rask kundeservice, med tålmodige medarbeidere som tar seg tid til å besvare alle spørsmål ned til minste detalj. I tillegg har kundeservicen lang åpningstid, bedre enn majoriteten av de andre tilbyderne jeg har vært borti. I tillegg har de ingen " liten skrift" på avtalene sine med ubehagelige overraskelser, som f.eks bindingstid m bruddgebyr, forskuddsbetaling kvartalsvis(!,) eller uforståelige fakturaer. Appen deres er super også om man ønsker å følge med på strømforbruket sitt på detaljnivå. Om jeg skal trekke frem noen savn er det utvidet historikk på forbruket i appen på dagsnivå, og mer effektiv innlogging til minside.
Hei Lynneth, og tusen takk for den grundige anmeldelsen! Bevisste kunder er noe av det beste vi vet. Det er godt å høre at du er såpass fornøyd med Prismatch - vi har noen kunder som benytter seg av denne muligheten svært aktivt, og det er tydelig at du er en av dem. Når det gjelder ønskene dine for app og Min side kan jeg ikke si annet enn at vi jobber med å få svært mange nye funksjoner på plass i tiden som kommer. Målet er å kunne oppdatere appen vår annenhver uke fremover, og jeg håper og tror at ønsket ditt vil komme på plass etter hvert. Ønsker deg en fin uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Prøvde å få prismatchet min strømavtale, som jeg har synes har vært alt for dyr. Fikk aldri svar. Ringte kundeservice og sa jeg ikke var fornøyd med min avtale. Da jeg sa jeg vurderte å bytte, la kundebehandleren (en mann) på. Tror faktisk ikke det er mulig å gi dårligere service enn det. Slik beholder en i hvert fall ikke kunder. Adjø Fjordkraft.
Hei Trond, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Du har helt rett, slik skal det ikke være. Her vil jeg tro samtalen rett og slett har blitt brutt og at ikke kundebehandleren faktisk har lagt på, for Prismatch er noe vi aktivt promoterer og ønsker at både nye og gamle kunder skal benytte seg av. Særlig den siste måneden har vi mottatt svært mange forespørsler rundt Prismatch, og så lenge kriteriene for tjenesten er oppfylt blir disse innvilget. Men jeg vil uansett beklage for at du har hatt denne opplevelsen med oss, for jeg skjønner godt at det ikke er slik man ønsker å bli mottatt. Jeg håper du vil gi oss og Prismatch en ny sjanse ved en senere anledning. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft