Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er klar over at man må følge med avtalene sine, men det blir ikke alltid til i en hektisk hverdag. Oppdaget tilfeldig at vi hadde en gammel strømavtale med Fjordkraft med uheldig prising (i praksis dobbel spotpris). Har fått en rekke "Fjordkraft fordel" e-poster ila. kundeforholdet (shoppingrabatter), men ikke noe info om at vi kunne få en bedre avtale. Nå har vi vært melkeku lenge nok og bytter.
Jeg byttet strømleverandør pga dårlig kundebehandling. Fjordkraft maser utrolig på sine kunder, via meldinger, mailer og tlf. Hvis man har ringt dem, blir man automatisk oppringt der man blir spurt om å vurdere samtalen. De ringte hele 5 ganger på en dag for å få meg som kunde til å bli værende hos dem da jeg valgte å bytte. Jeg tror jeg mottok opptil 10 sms på en dag, da jeg ble kunde. Dette er jo helt uholdbart.... I tillegg kommer det flere brev i posten med div nyheter som f. eks: "Vi har slått sammen regningen fra nettleie og strøm i en regning" uten at man som kunde har bedt om dette... Glad for å ikke lenger være kunde der.
Billig strømleverandør, hatt de i ca 2 år nå! Har sjekket priser andre steder men fjordkraft er biligst.
Vi har brukt fjordkraft i flere år uten at det har vært noe tull. Vi har flyttet og fått flyttepakker, endret avtaler etter ønske og det har vært helt uproblematisk. Kundeservice har svart tilfredsstillende når det har vært noe og fakturaer har alltid vært oversiktlig og lett å kontrollere. Alltid betalt på etterskudd. Ingen "sjokk-fakturering" som noen selskaper driver med.
A salesman visited us on door and presented offer. After knowing we have agreement with other company for several years, he suggest to change company every second year. We very suspect and asked to send offer by email and decide later. After some days, we got email informing we are already their customer!? Sent email and sms nearly everyday asking reading of power-meter, until they got one we sent to BKK. We are given an agreement without asking. Leaving bad impression... First bill was higher than we had with previously company. Slow response on Chat. I got different answers on the same question depending which personnel online, seems not professional. Cant believe such large company drives to this direction.
Etter NRK-FBI sitt program 16.11.2016 sjekket jeg strømavtalen jeg hadde med Fjordkraft som viste seg for 2 år siden å ha byttet til en langt dyrere avtale uten å gi beskjed. Da jeg umiddelbart valgte å bytte til en annen strømleverandør ble jeg oppringt fra Fjordkraft-kundeservice som var særdeles frekk og aggressiv. Vil fraråde andre til å inngå avtale med Fjordkraft.
Ved spørsmål om hvorfor strømregningen er urimelig høy og fordelt på tre giroer som alle skal betales i løpet av samme uke, svarer telefonvakten på en meget uforskammet og arrogant måte. Ingen bedrift er tjent med slike ansatte. Denne telefonsamtalen foregikk mellom kl. 16.00 og kl. 17.00.