Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ba om tilbud fra flere og Fjordkraft gav tilbud. De sendte en e-mail som gav inntrykk av at vi allerede hadde inngått avtale med dem. Svært aggressivt. Vi ringte og gjorde det klart at vi ikke var interessert. 3 uker etterpå fikk vi brev om at de hadde kredittsjekket oss. Anbefaler å holde dere unna denne leverandøren. Får dårlig karakter av forbrukerombud.
Fikk en "Garantert fornøydavtale" der i skrivende stund. Strømmen er litt billigere enn spotpris. Jeg har kun et påslag på kr 19 pr mnd. pr måler, har i alt 8 målere og har byttet leverandør ofte. Tar en sjekk om ett år igjen.
Trippelgaranti høres sikkert forlokkende ut, var ikke klar over hva det var før det ble trukket 1,5 kroner dagen. I tillegg til mnd avgift på 39 kr/mnd. Må være markedets dyreste strømabonnement med masse gebyrer.
Jeg valgte å bytte over til tidligere leverandør, fikk et godt tilbud og ønsket derfor å se dette ann. Avtalen med Fjordkraft var fastpris. Da jeg fikk sluttregningen, fikk jeg beskjed om at jeg måtte betale for to tidligere mnd, som jeg allerede hadde betalt for iht avtale. Kundebehandler sa de ikke hadde fått avledninger fra netteier på lenge, noe som er helt utenfor min kontroll, og da jeg påpekte dette fikk jeg beskjed om at det var mitt eget problem. Jeg opplevde kundebehandler som særdeles frekk, og lite villig til å finne en løsning som fungerer for alle parter. Summen er ikke stor, men jeg opplever dette som en måte å "straffe" på, for at jeg går over til annen leverandør. Jeg har gjort alt iht avtale, og må plutselig betalte det dobbelte!! Jeg går aldri tilbake til Fjordkraft, og vil heller ikke anbefale dem til andre, ens ærend pga kundebehandler.
Veldig fornøyd med de jeg har snakket med på kundeservice. Vurderte ett bytte en gang i tiden, men fikk da avkortning uoppfordret da jeg selv konkluderte med å bli etter å ha tatt en gjennomgang.
Umulig og logge seg inn på min side. De sender ikke faktura. Bare purring.