Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke satt meg ordentlig inn i hvordan strømstøtten fungerer. Har hatt en såkalt forutsigbar strømpris etter at jeg skiftet bolig. Registrerer at Fjordkraft setter opp prisen raskt og en nedgang i pris går sent. Forutsigbar strømpris betyr at det er helt sikkert at strømmen er grisedyr, så den bør egentlig hete grisedyr forutsigbar strømpris. Betaler bare ca 5,6 kr/ kWh i oktober. Alle som ønsker en slik gunstig pris bør kontakte Fjordkraft!
Hei Sven. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Vanskelig og forstå fakturaene. Dessuten burde Fjordkraft vært flinkere til informasjon vedrørende strømavtale. Spesielt i tiden hvor strømutgiftene ble mye høyere.
Hei Øivind. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Du er alltid velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice som kan forklare eventuelle spørsmål du har til faktura eller strømavtaler. Har du samtykket til å motta nyhetsbrevet vårt? Her sender vi en del informasjon rundt, strømavtaler, strømsparetips med mer. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke undersøke dette for deg, men håper du kan ta kontakt med oss, for eksempel på facebook så kan vi hjelpe deg å svare på de spørsmålene du skulle ha. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Veldig dårlig strømavtale, mye i månedsavgift, og mye påslag. De legger også til trippelgaranti, noe man ikke trenger i det hele tatt.
Hei, Inga. Takk for tilbakemeldingen din, så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Jeg vil oppfordre deg til å ta en titt på strømavtalene vi tilbyr på fjordkraft.no, her kan du sammenligne alle avtalene vi tilbyr, og finne den beste avtalen for deg. Husk at man også får 2% Trumf-bonus for det man betaler for strømmen til Fjordkraft hver måned (ikke inkludert strømstøtte og nettleie). Med vennlig hilsen Fjordkraft
Variabel strømpris hos Fjordkraft virker svært ugunstig for forbruker og som rent lureri. Ekstremt dyrt. Liten sikring for forbruker men dyrt og prisdiktering fra Fjordkraft.. Prisen endres med 14 dagers varsel til for vår del en utdatert e-post (selvforskyldt) Uforståelig forklaring fra kundeservice på hvorfor variabel strømpris i oktober er mer enn dobbelt av spot.
Hei, så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med strømavtalen din. Oktober var dessverre en dårlig måned for variable strømavtaler, og jeg forstår godt at du ikke er fornøyd med den prisen du endte opp med å betale. Siden du ikke er fornøyd med forklaringen du fikk fra kundesenteret vårt angående den store forskjellen i pris skal jeg forsøke å forklare det her. Strømavtalen du har hatt fungerer på den måten at vi foretar prissikringer i det finansielle strømmarkedet. Vi kjøper strøm frem i tid. Hensikten er ikke å slå spotprisen, men å tilby en mer forutsigbar strømpris, og dempe prissvingningene. Om du ser tilbake på tidligere fakturaer så kan du se at du fikk mer ut av strømstøtten, siden din sikringspris lå godt under den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde. Dette gjorde at du betalte mindre for selve strømmen enn markedsprisen, men fikk like mye strømstøtte som noen med en spotpris under disse periodene. Da vi sikret prisen for oktober var prisforventningene høye. Når vi da fikk et kraftig fall i spotprisen grunnet mye nedbør, vind og andre faktorer som påvirker strømmarkedet ble differansen mellom den variabel prisen vi kunne tilby og spotprisen unormalt stor. Strømstøtten som staten tildeler oss via netteieren er basert på den gjennomsnittlige spotprisen i ditt prisområde, ikke din avtalte pris. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket, husk at du også får spotpris-avtale hos oss i Fjordkraft. Du kan bruke Fjordkraft-appen til å følge med på hva spotprisen koster time for time, slik at du har anledning til å tilpasse deg strømprisene om du ønsker det. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Prisen som dukker opp her stemmer ikke med min spotavtale. Mitt påslag er langt lavere 0,79, så dermed blir ikke sammenligningen reel. Jeg har lavt påslag og lav mnd pris (alt er relativt i disse dager selvfølgelig). God oversikt i app både på kostnader og forbruk, også historisk (selvom appen periodisk har vært noe ustabil). Liker å ha innsyn i morgendagens priser så jeg kan planlegge strømbruk Veldig hyggelig, effektiv og hjelpsom kundeservice, når man har problemer eller ønsker endringer.
Hei Birgit og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Har Lofavør avtale med prisgaranti. I dag er spotprisen under 1,40. Jeg betaler 4,95.... Dette var en tilsynelatende gunstig avtale en periode, men Fjordkraft har oppjustert summen på garantipris i takt med økte priser. Dette er ikke greit i forhold til inngått avtale. I tillegg er de ekstremt sene med å justere ned prisen når spottprisen faller. Kjenner meg lurt!
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Du må være sykmeldt i mer enn 30 dager. Du betaler dessuten 1,50 kr per dag etter 30 dager. Sjekk også om du har "Norsk vann" til 1 kr til pr dag. Jeg skal bytte umiddelbart bare bindingen er over. Jeg kommer ikke til å benytte meg av dette selskapet i fremtiden da jeg mener det er villendende hva de tilbyr og hva du får.
Hei Camilla. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft