⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 348 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 348 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Knall pris.

Omtale av  Finn K

God pris, bra app. Men kjedelig av tilbudet kun gjelder til 1 januar 2022.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:49

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fjordkraft

Omtale av  Elisabeth S

Har vært fornøyd med kundeservice. Men dyre priser

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:49

Hei Elisabeth, Tusen takk for din tilbakemelding på vår prisvinnende kundeservice avdeling. Det har vært en krevende tid med veldig høye markedspriser. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft

Hvorfor sitter jeg med den dårligste strømavtalen i markedet ?

Omtale av  Harald O

Å være trofast kunde i Fjordkraft lønner seg ikke ! Av 57 spotavtaler i markedet — så sitter jeg med den dårligste avtalen i markedet ! Har alltid benyttet Fjordkraft — men blir tydeligvis utnyttet fordi jeg ikke har byttet ! Ikke bra !

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:49

Hei Harald, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg håper du kontakter oss for å få råd og veiledning til å velge en god strømavtale for tiden som kommer. Mvh Fjordkraft

Grei avtale

Omtale av  Marit

Prisen kunne vert lavere. Grei oversikt over forbruk, pris og annen info. God info på «min side» ,

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:49

Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på det. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Spotprisen er like for alle. Men vi har ulike avtaler som dekker ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din avtale. Vennlig hilsen Fjordkraft

Behandling av faste kunder

Omtale av  Sigurd H

Veldig for fornøyd i starten av kundeforholdet. Men dette har endret ved prisendringer/avtale. Endringer skjer (påslag i pris), men det kommer ingen forslag til avtaleendring som vil være gunstigere for meg som bruker basert på mitt forbruk. Den siste tidens vanvittige strømpriser har gjort dette ganske tydelig Personlig liker jeg ikke å «shoppe» for å laveste pris, dette burde min leverandør være behjelpelig med. Det må ikke bli den absolutt laveste pris på markedet, men likevel en gunstig pris i forhold til tidligere avtale eller andre markedspriser pga. kundeforholdet.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:48

Hei Sigurd. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder. Vi er lei oss for at du ikke opplever dette. Kommer det noen prisendringer så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømavtale. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter. Slik at vi kan få mulighet til å finne den avtalen som er best for deg over tid. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Ida

Jeg bestilte garantistrøm, noe som skulle sikre meg strøm døgnet rundt til avtalt pris (114/kWh) og etter to uker får jeg mail om at det er to ukers varsel på øking fra 114/149(!!)/kWh. Bestilte også Puls som kobles til i HAN porten, denne virker ikke. Kundeservice er hyggelig og imøtekommende, men det stopper der.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:48

Hei, Ida Vår garantisstrøm avtale er en variabel avtale som følger markedet. Den har og hatt et pristak som har vært gunstig i vinter. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Videre så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale. Så finner vi det som passe best for deg. Våre pulsmålere bruker 4g dekning, det kan noen steder være utfordrende med dekning. Dette løses som regel ved å forsøke å flytte litt på måleren. Ta gjerne kontakt på nytt, så vil våre kundebehandlere feil søke sammen med deg. Vennlig hilsen Fjordkraft

For lite på lag med sine kunder.

Omtale av  Gunnar

Fjordkraft sitter på info og teknologi som kan hjelpe oss som forbrukere til å styre vårt forbruk, men krever ekstra betalt for å gi denne. Først dersom vi kjøper en boks til 600 og betaler kr 19 pr mnd får vi innsikt i forbruket vårt simultant slik at vi kan reagere. F burde i egen interesse ta opp kampen med f. eks. Tibber og gi kundene info for å bli smarte forbrukere, ikke skvise penger ut av kunder som ønsker å få ned forbruket.

Svar fra Fjordkraft
22.03.2022 16:48

Hei Gunnar. Takk for din tilbakemelding. Vi er helt enige i at strømkunder bør få hentet ut informasjon om strømforbruket slik at man kan bli "smarte forbrukere". Det har seg slik at slike tjenester medfører en kostnad hos oss (datatrafikk osv) som gjør at vi ikke kan tilby dette kostnadsfritt. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR