Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Å være trofast kunde i Fjordkraft lønner seg ikke ! Av 57 spotavtaler i markedet — så sitter jeg med den dårligste avtalen i markedet ! Har alltid benyttet Fjordkraft — men blir tydeligvis utnyttet fordi jeg ikke har byttet ! Ikke bra !
Hei Harald, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss tilbakemelding. Jeg håper du kontakter oss for å få råd og veiledning til å velge en god strømavtale for tiden som kommer. Mvh Fjordkraft
Prisen kunne vert lavere. Grei oversikt over forbruk, pris og annen info. God info på «min side» ,
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på det. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Spotprisen er like for alle. Men vi har ulike avtaler som dekker ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din avtale. Vennlig hilsen Fjordkraft
Veldig for fornøyd i starten av kundeforholdet. Men dette har endret ved prisendringer/avtale. Endringer skjer (påslag i pris), men det kommer ingen forslag til avtaleendring som vil være gunstigere for meg som bruker basert på mitt forbruk. Den siste tidens vanvittige strømpriser har gjort dette ganske tydelig Personlig liker jeg ikke å «shoppe» for å laveste pris, dette burde min leverandør være behjelpelig med. Det må ikke bli den absolutt laveste pris på markedet, men likevel en gunstig pris i forhold til tidligere avtale eller andre markedspriser pga. kundeforholdet.
Hei Sigurd. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder. Vi er lei oss for at du ikke opplever dette. Kommer det noen prisendringer så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømavtale. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter. Slik at vi kan få mulighet til å finne den avtalen som er best for deg over tid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bestilte garantistrøm, noe som skulle sikre meg strøm døgnet rundt til avtalt pris (114/kWh) og etter to uker får jeg mail om at det er to ukers varsel på øking fra 114/149(!!)/kWh. Bestilte også Puls som kobles til i HAN porten, denne virker ikke. Kundeservice er hyggelig og imøtekommende, men det stopper der.
Hei, Ida Vår garantisstrøm avtale er en variabel avtale som følger markedet. Den har og hatt et pristak som har vært gunstig i vinter. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Videre så varsler vi alltid i henhold til Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale. Så finner vi det som passe best for deg. Våre pulsmålere bruker 4g dekning, det kan noen steder være utfordrende med dekning. Dette løses som regel ved å forsøke å flytte litt på måleren. Ta gjerne kontakt på nytt, så vil våre kundebehandlere feil søke sammen med deg. Vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft sitter på info og teknologi som kan hjelpe oss som forbrukere til å styre vårt forbruk, men krever ekstra betalt for å gi denne. Først dersom vi kjøper en boks til 600 og betaler kr 19 pr mnd får vi innsikt i forbruket vårt simultant slik at vi kan reagere. F burde i egen interesse ta opp kampen med f. eks. Tibber og gi kundene info for å bli smarte forbrukere, ikke skvise penger ut av kunder som ønsker å få ned forbruket.
Hei Gunnar. Takk for din tilbakemelding. Vi er helt enige i at strømkunder bør få hentet ut informasjon om strømforbruket slik at man kan bli "smarte forbrukere". Det har seg slik at slike tjenester medfører en kostnad hos oss (datatrafikk osv) som gjør at vi ikke kan tilby dette kostnadsfritt. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har en god og billig strømavtale hos Fjordkraft. Ingen som klarer å matcher min Spotpris Web hos Fjordkraft. Fin app til å følge forbruket og annet.
har ikke hatt noe problemer med fjordkraft inntil i dag. Men ringte dem i dag, og spurte om det var mulig å dele opp en regning siden det ikke var mulighet til å betale den i dag, pga høye strømpriser og slikt. fikk til svar at jeg må vente til det går til inkasso og ta det derifra siden jeg ikke er aktiv kunde lenger. å kunne fikse noe slikt burde ikke være noe problem for et selskap som Fjordkraft, og at dem foreslår at det går til inkasso er bare lavmål etter flere år med lojalitet.
Hei Kevin, Så leit å høre at du fikk en dårlig opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter. Av systemmessige årsaker kan vi ikke opprette nedbetalingsplan på kunder som ikke er aktive, men som du skriver så finnes det mulighet å ha nedbetalingsplan hos inkassoselskapet - her kan de også sette opp nedbetalingsplan med like vilkår som nedbetalingsplan hos oss. Håper vi fikk løst din sak hos oss. Vi ønsker den en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft