Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ved to anledninger truffet på selgere som jobber for Fjordkraft på Madla Amfi i Stavanger. Selv etter å ha svart nei hele fire ganger, måtte jeg regelrett be vedkommende dra dit pepperen gror og der han med horn i pannen bor. Regner med at de fleste vet hvor det er uten at jeg skal utdype dette nærmere. Da jeg spurte vedkommende hvorfor han ikke godtok et nei for et nei, svarte han at det er da salget begynner. En meget utidig person. Kommer aldri til å bli kunde hos Fjordkraft, og vil heller aldri anbefale dette selskapet til noen.
Faktura kommer sporadisk og aldri til samme tid. Man vet aldri når faktura kommer. Trekker for mye gjennom avtalegiro, sier de skal betale tilbake for så å sende faktura hvor dette ikke er trukket fra. Bruker alt for mye energi på å klage på kundeservice som er hyggelige men ubrukelig. Dyr er de også til tross for det latterlige "garantert fornøyd" abonnementet deres.
Elendig kundeservice. Gjør aldri som de sier, og viser ingen vilje til å ordne opp i problemer. Rett og slett useriøse.
Elendig kundeservice! Bytter ved neste månedsskifte!
Jeg valgte å bytte til Fjordkraft da jeg så de annonserte en tilsynelatende billig strømavtale: "Fjordkraft variabel online". Etter flere forsøk på å opprette en avtale på deres nettside, som forøvrig ikke var mulig pga. en rekke tekniske problemer på siden, ringte jeg og bestillte gitt avtale over telefon. Da regningen kom fikk jeg sjokk. Jeg var blitt satt opp på en helt annen avtale, men som hadde relativt likt navn: "Fjordkraft variabel". Denne avtalen var dobbelt så dyr, og må trolig være Norges verste strømavtale. Det var ikke dette jeg valgte å bytte til Fjordkraft for. Jeg tok kontakt og sa jeg ikke hadde fått den avtalen jeg hadde bestilt. Da fikk jeg bare beskjed om at den avtalen jeg ønsket måtte bestilles over nett. Dette var tydeligvis min feil, ikke han jeg snakket med på telefon. "Men de skulle sette meg over på den avtalen jeg hadde bestilt". Da neste regning kom, var jeg fortsatt på denne ufattelig dårlige avtalen som jeg aldri hadde bestilt. Etter å ha forsøkt å ta kontakt en rekke ganger fikk jeg til svar at jeg måtte opprette avtalegiro for å få den avtalen jeg ønsket. For å opprette avtalegiro trenger en et kundenummer, men dette kunne de ikke gi meg, da de var i en overgangsfase med BKK. "De skulle sette meg over på avtalen jeg ønsket enn så lenge". Neste regning kommer og jeg står fortsatt på feil avtale. Jeg tar kontakt med de, men nekter å svare på spørsmål eller fortelle hvordan de har regnet ut faktura. Kundeservice forsøker bare la være å besvare spørsmål og håper det blir glemt. Har aldri opplevd så dårlig kundeservice i mitt liv, og måten de opererer på grenser til svindel. Advarer alle mot å holde seg langt unna.
When Fjordkraft toke over the billing from BKK they sent me a bill for 2 monthes even though i asked for a bill for one month. I contacted them and asked to be able to pay that bill in 2 monthes because it was very large. They agreed to that and when i paid the bill i made a mistake and paid it all at once. Then i contacted Fjordkraft asking to get half of the money back and got a NO. I asked to speak to a manager and was told a manager would return to me, the next day i called again and asked again and again was told a manger would call me. No one called back. I called 6 times and asked for a manger in total and every time no one calls back. Terrible service. Stay away if you want any kindness from your Power company.
Spotpris med avtalegiro har fungert utmerket. Fikk gjennom et kjøp av rabbaterte hvitevarer, feil strømavtale. Men etter en samtale med KS ble dette endret tilbake. Ligger (når jeg sjekker) lavt med sine spotpriser. Kan alltids justere ned sitt påslag noe :)