Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
When Fjordkraft toke over the billing from BKK they sent me a bill for 2 monthes even though i asked for a bill for one month. I contacted them and asked to be able to pay that bill in 2 monthes because it was very large. They agreed to that and when i paid the bill i made a mistake and paid it all at once. Then i contacted Fjordkraft asking to get half of the money back and got a NO. I asked to speak to a manager and was told a manager would return to me, the next day i called again and asked again and again was told a manger would call me. No one called back. I called 6 times and asked for a manger in total and every time no one calls back. Terrible service. Stay away if you want any kindness from your Power company.
Spotpris med avtalegiro har fungert utmerket. Fikk gjennom et kjøp av rabbaterte hvitevarer, feil strømavtale. Men etter en samtale med KS ble dette endret tilbake. Ligger (når jeg sjekker) lavt med sine spotpriser. Kan alltids justere ned sitt påslag noe :)
Det er kjent praksis hos fjordkraft at de selger en relativt rimelig avtale til deg, bare for å justere opp prisen gradvis. Det endte med at vi doblet fakturaprisen på 1 måned pga dette. Fra 1400kr til 2990. Jepp! Når jeg spurte hva er bakgrunnen for dette, får jeg helt enkle svar tilbake fra kundeservice om at "slik er det bare" og "det koster mer enn det smaker med oljeovn i huset"? Ok uansett, jeg anbefaler ingen dette selskapet og jeg har gått over til en konkurrent og fikk halvert prisen! Jeg kommer aldri til å si noe godt om Fjordkraft til noen.
Kunnskapsløs dørselger. Ingen er tjent med at selskapet bruker slike personer for å få nye kunder.
Etter at Fjordkraft begynte å sende ut faktura, har de inngått en avtale med Kredinor innkasso, som overtar ved første gangs purring, dette blir fort veldig dyrt, skulle du glemme regningen en gang så øker beløpet utrolig kjapt. Måte på til aggressive innkrevere skal man lete lenge etter, her kommer de til å miste utrolig mange kunder.
De selskapene og avtalene man måler seg mot er langt fra de billigste i markedet. Meget sleipt.
Faktura fra Fjordkraft er så uforståelig at de måtte lage en video for å forklare den (helt sant!) I tillegg har de lurt oss ved å tilby et abonnement de sa var billigere over telefon, men som viste seg å være dyrere eller minst like dyrt som det vi hadde, fordi fastprisen blir skrudd opp tilsvarende differansen. Ubrukelig!