Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overfakturering gjentatte ganger, er drit lei deres dårlige kundeservice
Ja, strømregningene blir høyere enn man håper på vinteren, og det ringer jevt og trutt selgere for andre strømselskaper som snaker om supre dealer hvor jeg skal kunne spare penger, men når jeg regner på det vinner min "Enkel Spotpris" fra Fjordkraft hver gang. Bytter hvis jeg får et bedre tilbud.
Aldri noensinne hatt så høye strømregninger! De er dårlige på og svare, og når de endelig svarer er det som om de ansatte der har null peiling på kundeservice. Ikke akseptabelt!! Bytter tilbake til vår forrige leverandør av strøm og sparer nesten 1400,- PR mnd. Styr unna fjordkraft!
Skal gi beskjed om endringer i strøm pris, men det gikk ikke så bra. Mobil uten kunnskaper om det de gjør, så mobil er bare Telenors og de har problemer med kompetanse på området. Så er det ikke noe bra alternativ. Data koster ufattelige summer og Ice.net har allerede fått det til så det er gratis om data er brukt opp. Kundeservice er hyggelig, men det er ikke noe kunnskap hos fjordkraft og det betyr at de ikke kan levere. Så de har problemer med gi korrekt informasjon om strøm og at de er Trondheim kraft pga Trøndelag ikke stoler på bergensere og byttet navn, men det er ikke noe annet enn løgner som er helt uforståelig for meg. Slutt tro at løgn er et alternativ til gi en god avtale når konkurransen er mellom de selv. Det er forferdelig dårlig moral i Norge i dag. Så snart blir det nok ikke noe mer enn nyheter om svindel forsøk og bedrageri selskap som drives i Norge i dag.
Ble lovet billigere og bedre strømavtale, nettleie og strøm på samme regning og en app som viste forbruk. Aldri betalt så mye for strøm som med Fjordkraft, nettleien kom på egen regning, og appen finnes ikke.
Jeg ble fortalt at "Garantert Fornøyd" (Selger sa at prisen var 19,- + spotpris i mnd, men på sidene så er prisen høyere en spot) var bedre en "Los e-strøm" (Spot + 2,75øre/kWt), men en hyggelig dame ifra Los ringte og nevnte det for meg og brukte litt tid på å vise til harde tall.
Fjordkraft må være en av de verste strømleverandørene i markedet. De endrer avtalen din uten å gi beskjed. Ikke er det mulig å sende mail til dem, da dem ikke har noen mail på sin hjemmeside. Kundeservice gidder ikke å svare. I min sak så hadde fjordkraft endret avtalen til fast pris pr. mnd, der de ville gi en gjennomsnitts pris basert på tidligere bruk. Dem hadde full oversikt, men klarte selvsagt å underfakturere. Slik at jeg nå ved bytte av leverandør fikk en monster regning på resterende beløp. Hadde ikke jeg tatt tak i dette nå, så tør jeg ikke tenke på hvor stor regningen hadde blitt til slutt. Jeg har et godt råd: HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT. Makan til useriøst og lite kundevennlig selskap skal man leite lenge etter.