Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble fortalt at "Garantert Fornøyd" (Selger sa at prisen var 19,- + spotpris i mnd, men på sidene så er prisen høyere en spot) var bedre en "Los e-strøm" (Spot + 2,75øre/kWt), men en hyggelig dame ifra Los ringte og nevnte det for meg og brukte litt tid på å vise til harde tall.
Fjordkraft må være en av de verste strømleverandørene i markedet. De endrer avtalen din uten å gi beskjed. Ikke er det mulig å sende mail til dem, da dem ikke har noen mail på sin hjemmeside. Kundeservice gidder ikke å svare. I min sak så hadde fjordkraft endret avtalen til fast pris pr. mnd, der de ville gi en gjennomsnitts pris basert på tidligere bruk. Dem hadde full oversikt, men klarte selvsagt å underfakturere. Slik at jeg nå ved bytte av leverandør fikk en monster regning på resterende beløp. Hadde ikke jeg tatt tak i dette nå, så tør jeg ikke tenke på hvor stor regningen hadde blitt til slutt. Jeg har et godt råd: HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT. Makan til useriøst og lite kundevennlig selskap skal man leite lenge etter.
Byttet for et par år siden til Fjordkraft da jeg fikk et godt tilbud på abonnement hos dem. Etter ca. ett års tid så stusset jeg på regningen og gikk inn på detaljene og så at jeg hadde blitt byttet til et annet (og dyrere) strømabonnement. Når jeg kontaktet dem om dette fikk jeg svar om at jeg hadde fått beskjed om dette på "Min side" og ikke på e-post (hvor de klarte å sende meg massevis av reklame, men ikke viktig informasjon). Når jeg spurte om årsaken til dette fikk jeg beskjed om at jeg måtte skjønne at dette abonnementet var for bra til at jeg kunne fortsette med dette i lang tid, da de ikke tjente penger på det.
Starter billig, men blir kjempedyr etter hvert. Fikk nettopp en regning på over 3000.
Billig strøm og gode tilbud i tillegg til strøm avtalen. Borettslaget har brukt fjordkraft som strøm leverandør i mange år.
Strømavtalen vart endret uten varsel fra Fjordkraft Spot (0 kr/mnd, +.83 øre/kwt) til Garantert Innkjøpspris (39 kr/mnd +3.49 øre/kwt). I vilkårene står det at avtalen blir automatisk endret etter en mnd om man ikke oppretter BÅDE efaktura og avtalegiro. Hadde allerede efaktura med Fjordkraft, så tenkte ikke noe mer over at jeg også måtte opprette avtalegiro. Ingen varsel vart gitt da avtalen vart endret, og jeg betalte strømregninga i god tro i et halvår før dette vart oppdaget. Håper denne kan hjelpe andre til å ikke begå samme feilen
Kundeservicen vil jeg si lever opp til utsagnet dems om å ha best kundeservice. Men vær OBS på at dem har skulte kostnader som ikke opplyses på pris informasjon. I mitt tilfelle har jeg betalt for trippelgaranti i 2 1/2 år uten å vite om dette. Er kun 1,5 kr pr dag, for noe jeg på ingen måte har bruk for. For å finne opplysninger om dette i avtalen din, må man følge en link, som da opplyser om prisen på dette tilleggs produktet. Dette utgjør nesten 550kr pr år.