Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De setter opp prisene med alt for mange prosent. Servicen med kunde mottak er god.
Hei Peder C, Takk for din tilbakemelding! Spotprisen kjøpes på strømbørsen NordPool, og vi skulle gjerne ønsket at den var billigere også. Dersom du ønsker at vi ser på priselementene av avtalen med deg, så er det bare til å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg så godt vi kan :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Er ikke fornøyd setter opp pris annen vær mnd og dårlig service
Hei, Takk for din tilbakemelding! Nå kan vi dessverre ikke se hvilken avtale du har hatt hos oss, men som følger av økte kostnader også for Fjordkraft som strømleverandør er vi nødt til å øke prisene på blant annet påslag og fastbeløp på enkelte avtaler. Man skal derimot få et varsel om dette minst 30 dager før endringen inntreffer på mine sider på fjordkraft.no. Du må gjerne sende oss en epost på [email protected] eller ringe oss på 23006100 om du ønsker råd og veiledning om hvordan du kan få en billigere strømregning. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Avtalen Spotpris med forvaltning har vært dårlige enn spotpris i hele perioden. Appen har bra funksjonalitet, men det er ikke mulig si opp avtalen via appen. Vær obs på 3 mnd bindingstid. Masse ubrukelige medlemsfordeler og tydeligvis mange organisasjoner og lag som får bedre tilbud enn «vanlige» folk
Hei Finn. Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du liker appen vår! Angående oppsigelse av avtalen "Spotpris med Forvaltning", så er det et godt innspill at det skulle vært mulig å melde oppsigelse via app! Tar det videre internt. Tross gode forvaltningsresultater i 12 av 12 måneder i 2022, ble år 2023 dessverre preget av noe dårligere resultater. Det ser derimot ut å ta seg opp fra januar av i år, så vi håper det er trenden fremover. Gjerne kontakt oss på tlf.23006100, så skal vi være behjelpelig med å starte oppsigelsestiden, samt se på andre strømavtaler som kan være aktuelle for deg. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.
Snakka med selger. Gikk for annet selskap fikk allikevel regning på 29,12 Hva skjer?
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke har mulighet til å se kundeforholdet ditt her, er det litt vanskelig å si hva som er fakturert. Du kan gjerne ta kontakt med oss på telefon 23006100, slik vi kan undersøke fakturaen du har mottatt fra oss. Vennlig hilsen Line, Fjordkraft
Har vært kunde hos dere siden år 2011. Stor sett fornøyd, men er blevet dyre og dårlig service. Pluss deres mobil også er blevet dårlig etter dere byttet til Telia. Har nå kun halv dekning på mobilen i Sandefjord hvor tidligere i hadde avtale med Telenor hadde jeg full dekning. Og det verste man fikk ingen informasjon om dette. Så jeg har besluttet for og bytte leverandør på begge strøm og mobil.
Hei, Jan K! Takk for tilbakemelding. Vi beklager at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på avtalen din med deg! Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft
helt grei avtale da jeg haddemobil avtale med de også men no har de ikke fulgt med i timen så det er andre selskap som er billigere
Hei Ter, Takk for din tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se litt på avtalen din, om du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Det er bedre å sjekke strømpriser selv. Får bedre avtaler av å gjøre egne undersøkelser. Fjordkraft ringte meg 14 ganger (Jeg overdriver ikle dessverre..) etter at jeg sa jeg ikke var interessert.
Hei, Knut Erik Jeg beklager så mye for for dette. Jeg skal ta dette videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på 230 06 100, slik at vi kan ordne dette for deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft