Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos dere siden år 2011. Stor sett fornøyd, men er blevet dyre og dårlig service. Pluss deres mobil også er blevet dårlig etter dere byttet til Telia. Har nå kun halv dekning på mobilen i Sandefjord hvor tidligere i hadde avtale med Telenor hadde jeg full dekning. Og det verste man fikk ingen informasjon om dette. Så jeg har besluttet for og bytte leverandør på begge strøm og mobil.
Hei, Jan K! Takk for tilbakemelding. Vi beklager at du har denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på avtalen din med deg! Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, til så mange som mulig, men vi anerkjenner at det er noen områder som faller utenfor. Vi håper dette endres med tiden. Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft
helt grei avtale da jeg haddemobil avtale med de også men no har de ikke fulgt med i timen så det er andre selskap som er billigere
Hei Ter, Takk for din tilbakemelding! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se litt på avtalen din, om du ønsker det :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Det er bedre å sjekke strømpriser selv. Får bedre avtaler av å gjøre egne undersøkelser. Fjordkraft ringte meg 14 ganger (Jeg overdriver ikle dessverre..) etter at jeg sa jeg ikke var interessert.
Hei, Knut Erik Jeg beklager så mye for for dette. Jeg skal ta dette videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på 230 06 100, slik at vi kan ordne dette for deg. Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Marielle, Fjordkraft
De satte meg på den dyreste fastprisavtalen i en svært vanskelig situasjon.
Hei, Birgitte! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med å bytte avtale eller mer informasjon er det bare til å kontakte oss på tlf: 23006100. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft
Dette har vært en god avtale som nå blir betraktelig dyrere.
Hei Tanja, Takk for din tilbakemelding! Nå vet jeg ikke hvilken avtale du har, men om du tar kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å finne den riktige avtalen for deg. Du når oss på 23006100 mellom 09:00 - 16:00 alle hverdager. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft
Dyre påslag. Men aller viktigst: dårlig service og tullete tilbud (reklame for 3djepart) i appen.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine tanker med oss. V beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med våre priser og kundeservice. Dine synspunkter er viktige for oss, og vi skal se nærmere på reklamen i appen Vi jobber kontinuerlig med å forbedre både våre priser og tjenester, og setter pris på din tilbakemelding. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det er noe vi har misforstått. Vennlig hilsen Jonathan, Fjordkraft
Har tegnet en avtale forutsigbar 70 uten binding og oppsigelse i 2022. Men luringene har klart og bake inn en løsning som en må betale seg ut av sikringen dem har gjort. Koster over 4000,- da hvor et brudd hadde kostet 3000,- Denne avtalen var ingått for og kunne få en forutsigbarhet i strømmen men det viser deg at dette er en måte for dem og kunne fortsett sin mafia virksomhet. Styr unna Fjordkraft og måten dem driver på. Bare lureri :(
Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Ser at dette gjelder en bedriftsavtale som vi ikke har innsyn i her. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefonnummer 23 00 61 00, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft