Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En app som virker så jeg følger med når på døgnet strømmen er billigst. Fornøyd med kundebehandling generelt. Tydelig spesiferte faktura
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Jeg har nå tatt kors på halsen og ti kniver i hjertet for å aldri inngå en avtale med Fjordkraft igjen. Siste jeg gikk med på var såkalt garantistrøm, som ble solgt inn som en maksprisavtale. Det hjelper IKKE å bekrefte de tingene selger har gått gjennom før man sier ja. Signerer du med Fjordkraft er du garantert å bli svindlet på et eller annet nivå. Det samme gjelder forøvrig NorgesEnergi. Aldri aldri ALDRI stol på en selger fra et av disse selskapene. Man bør være veldig forsiktig med telefonselgere generelt; jeg lurer på om jeg noen gang har fått det jeg har blitt lovet på telefon.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Aldri vært blandt de billigste, skulle byttet de ut for lenge siden.
Hei Leif. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og rimelige strømavtaler til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Skulle få tilbakebetalt en mindre sum fra fjordkraft, men det ender med å i verste fall ta 3 mnd. Hvordan kan dere da innbille kunder om at dere er der for dem. Om strømavtalen er like dårlig som kundeservice så styr unna
Hei Gunnar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Greit å holde orden på notaene via min side og billig mobiltelefon fra samme leverandør
Hei Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, det setter vi veldig pris på :) Hilsen oss i Fjordkraft
Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.
Hei Leif! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.
Hei! Vi har dessverre opplevd noen utfordringer med pulsmåler tjenesten, men ønsker selvsagt å hjelpe deg å få dette i orden. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt med deg for å hjelpe med saken din, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel facebook så kan vi kontakte deg for å finne en løsning på problemet. Hilsen oss i Fjordkraft