Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må bli bedre på kundepleie !! Dårlig på å markedsføre seg på egne kunder.
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med forbedre oss, og tar din tilbakemelding med oss inn i dette arbeidet. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Lite forståelse og hjelp å få. Var ikke fornøyd
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. Jeg håper du gir vår prisvinnende kundeservice en sjans igjen til å rette opp inntrykket ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Bytta fra spot til fastpris. Spent på neste strømregning. Den skal være mye lavere. Får håpe det stemmer.
Oppdaget nå at Fjordkraft på eget initiativ har endret mitt abonnement fra spotpris til en prisgarantiløsning. Bestilte spot, og hadde det på første fakturaen, men så ble det endret. Og atter en gang har Fjordkraft introdusert "trippelgaranti" i abonnementet mitt. Har aldri bestilt det og har tidligere fått det fjernet (tung prosess); et irriterende tillegg på 1,50 kr/d. Uakseptabelt at en leverandør tar seg slik til rette. Utenom det er FK grei å forholde seg til så lenge forholdet er problemfritt. Gode nettsider, ryddig fakturering, og gode medlemsfordeler. Er for øvrig fornøyd aksjonær i FK siden jeg sammenligner FK med DNB - dyrt å være kunde, men gunstig å være aksjonær siden dem tjener godt på passive kunder som meg.
Hei Krister Takk for din tilbakemelding. Vi skal ikke gjøre endringer uten ditt samtykke, så her vil jeg anbefale deg å kontakte vår fantastisk kundeservice for støtte og veiledning. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
God avtale, god oppdatering av pris, hjelpsom kundeservice
Hei, Per! Tusen takk for den fantastisk fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss denne rosen. Håper du har en strålende dag videre!
jeg får meldinger om prisendringer på min avtale med to til tre ukers mellomrom dette har vart i hele sommer så nå er jeg lei meldinger om prisstiginger og at de ikke har prisgaranti.
Hei Arne, Prisene har vært veldig ustabile i år, det er derfor noe større hyppighet på prisendringene på våre strømavtaler. Husk at vi har prismatch, dvs at om du får tilbud fra en annen leverandør så matcher vi prisen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
tredoblet pris på 3 mnd, så hvis ikke prisen går ned så vurderer jeg ¨å bytte
Hei Solfrid, Strømprisen er historisk høy - det har den vært i hele 2021, både for oss og for deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss enten på Facebook, chat, epost eller telefon for å se om du har den beste løsningen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.