Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bytta fra spot til fastpris. Spent på neste strømregning. Den skal være mye lavere. Får håpe det stemmer.
Oppdaget nå at Fjordkraft på eget initiativ har endret mitt abonnement fra spotpris til en prisgarantiløsning. Bestilte spot, og hadde det på første fakturaen, men så ble det endret. Og atter en gang har Fjordkraft introdusert "trippelgaranti" i abonnementet mitt. Har aldri bestilt det og har tidligere fått det fjernet (tung prosess); et irriterende tillegg på 1,50 kr/d. Uakseptabelt at en leverandør tar seg slik til rette. Utenom det er FK grei å forholde seg til så lenge forholdet er problemfritt. Gode nettsider, ryddig fakturering, og gode medlemsfordeler. Er for øvrig fornøyd aksjonær i FK siden jeg sammenligner FK med DNB - dyrt å være kunde, men gunstig å være aksjonær siden dem tjener godt på passive kunder som meg.
Hei Krister Takk for din tilbakemelding. Vi skal ikke gjøre endringer uten ditt samtykke, så her vil jeg anbefale deg å kontakte vår fantastisk kundeservice for støtte og veiledning. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
God avtale, god oppdatering av pris, hjelpsom kundeservice
Hei, Per! Tusen takk for den fantastisk fine tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss denne rosen. Håper du har en strålende dag videre!
jeg får meldinger om prisendringer på min avtale med to til tre ukers mellomrom dette har vart i hele sommer så nå er jeg lei meldinger om prisstiginger og at de ikke har prisgaranti.
Hei Arne, Prisene har vært veldig ustabile i år, det er derfor noe større hyppighet på prisendringene på våre strømavtaler. Husk at vi har prismatch, dvs at om du får tilbud fra en annen leverandør så matcher vi prisen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
tredoblet pris på 3 mnd, så hvis ikke prisen går ned så vurderer jeg ¨å bytte
Hei Solfrid, Strømprisen er historisk høy - det har den vært i hele 2021, både for oss og for deg som kunde. Ta gjerne kontakt med oss enten på Facebook, chat, epost eller telefon for å se om du har den beste løsningen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.
Fikk fjordkraft automatisk med ny bolig, og fikk vite hvor dyr og dårlig avtale de ville dytte på meg. først sa de at det var et års bindende avtale som ikke var sant, da jeg aldri lagde avtale. Prøvde å bytte, fikk flere irriterende telefoner av de som ber om meg tilbake som kunde. Når det ikke gikk, sendte de flere strømfaktura i posten med fakturagebyr for å samle inn mest mulig penger fra meg før jeg bytter. fleste faktura var bare strøm på noen få dager og unødvendig splittet opp.
Hei Fredrik. Svært leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Siden jeg ikke vet hvem du er, er det vanskelig å finne ut hva som er skjedd i ditt tilfelle. På generelt grunnlag kan jeg si at vi ikke har avtaler med bindingstid på 12 måneder. I enkelte tilfeller inngår kunder avtaler med 6 måneder bindingstid, men da mot et gavekort i Power eller rabatt på neste faktura. Jeg har full forståelse for at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss. Jeg håper du vil gi en ny sjanse en gang i fremtiden. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Her forteller jeg litt av hva jeg har opplevd hos fjordkraft. I den måned jeg hadde oppsagt skulle jeg få siste regning på ca.450. men isteden for kom en overraskelse jeg fikk heller penger til gode (1492)det var noe som ikke stemte. Det forstod jeg etter at den nye selskapet fakturerte (kr.2247 av det var kun kr.28 som var regning fra nye selskap ) Jeg fikk opplyst fra fjordkraft at det var feil måle punkt derfor det har skjedd slik. Jeg klagde til fjordkraft de svarte at det er en til penger til gode på vei etter flere ganger kontakt med dem. det kom penger til gode kr.1170 og lit seinere penger til gode kr.146 og så kom en regning fra fjordkraft på kr.1604. Jeg tror det kommer flere regninger fra fjordkraft. selv om det er gått 2 måneder side jeg flyttet strøm fra dem og avsluttet abnomang. de påstår at det var feil måle punkt derfor det har skjedd slik. Men det stemmer ikke da både måler nr. og måle punkt er det samme den var den gang som i dag. Jeg skriver dette for å advare andre ikke gå for dette selskapet ikke prøve en gang. Du blir svindlet. Jeg lager slik rot med vilje fordi da mister kunden telling og de over fakturerer. Ved å lage rot over fakturer fjordkraft kundene sine en useriøst selskap styr unna. Ikke rart de kommer i media ofte som verste i strømbransjen.
Hei Ole, Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en, f. eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft