Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har fått en veldig dårlig avtale iforbindelse med Solkonto. Vi blir fratatt mulighet til å disponere den strømmen vi produserer til vår fordel. Den nye avtalen er kun til fordel for Fjordkraft.
Hei Ann L. M Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at du reagerer på endringen som finner sted 31.05.2024. Dessverre ser vi oss nødt til å gjøre noen tiltak på eksisterende Solkonto, da risikoen for oss har økt i takt med at strømmarkedet har vært preget av høye og uforutsigbare strømpriser. Selv om vilkår blir endret fra 31.05.2024 vil det likevel være en gunstig løsning for kunder med solproduksjon. Om du har spørsmål rundt ditt kundeforhold, eller den nye Solkontoen, så er du så klart hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstider kl. 09-16). Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Hverken eller. Forventer jo at strømmen leveres så man får ikke kred for det
Hei Jørtik L Takk for din tilbakemelding! Vi sitter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker strømsparetips, informasjon om fordelsprogrammet vårt eller andre strømrelaterte spørsmål på telefon 23 00 61 00. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
At fjorkraft endrer pluss avtalen rett før sommeren er kynisk,men ikke uventet. alternativene de kommer med mangler alternativ3 så fint om det kommer på plass. 3. finne seg et nytt strømselskap for ikke å tape penger
Hei, Tore! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du bytter strømselskap. Nå kan vi dessverre ikke se ditt abonnement hos oss, men om du ønsker mer informasjon om hva denne endringene vil si for deg som kunde er det bare å kontakte oss på telefon 23006100 for mer informasjon. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Dersom du betaler din strømregning via e-faktura, sjekk fakturaen! Er du fakturert for Trippelgaranti eller strømforsikring? Er det et bevisst valg du har tatt eller et beløp Fjordkraft urettmessig fakturer deg for - kr 750 pr år?
Hei Jonas, takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du opplever det slik. Ved inngåelse av strømavtale og tilleggsprodukter hos oss får man alltid et tilbud med god informasjon om hva bestillingen inneholder. Dette må bekreftes av kunden før avtalen trer i kraft. Kontakt gjerne kundeservice på telefon: 23 00 61 00 eller mail: [email protected], og vi hjelper deg gjerne med å se nærmere på ditt kundeforhold. Med vennlig Miriam, Fjordkraft.
Faktura er veldig dyr og hver måned øker mye og jeg er ikke fornøyd med fjorkraft. Mvh Sawsan
Hei Sawsan A, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å lese at du ikke er fornøyd med oss. Vi ønsker alltid å gi kundene våre best mulig tilbud. Dessverre får jeg ikke sett ditt kundeforhold her hos oss, men kontakt oss gjerne per telefon 23 00 61 00 eller e-post på [email protected], så vi kan se nærmere på din strømavtale. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Setter opp prisen på solkonto fra 15 til 99kr mnd. Og påslaget fra 2,49 øre til 5,49.
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Stadig fleire kundar vel no å produsera eigen straum, og talet på plusskundar er forventa å stiga i åra som kjem. Store variasjonar i spotprisane, og fleire kundar som har denne løysinga fører til ein auka risiko for oss som firma. For å kunna fortsetta med fordelane som Solkonto gir, ser me oss difor dessverre nødt til å gjera nokre endringar i vilkåra. Til tross for høgre pris, er Solkonto fortsatt ei god løysing, og ein av dei betre på markedet. Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
På kort varsel har de fjernet muligheten til å spare kHt, noe som gjør at jeg taper 12-15 tusen pr år i inntjening på mitt solcelleanlegg.
Hei, Eystein! Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at nye vilkår for Solkonto trer i kraft den 31.05.24, og at det vil medføre noen begrensninger. Det er viktig for oss å støtte plusskunder ved å tilby muligheten for å spare, og det vil fremdeles være mulig å spare opp inntil 2000 kWh på Solkontoen din til enhver tid. Både den gamle og den nye Solkontoen gir deg mulighet til å oppnå en god gevinst når du ønsker å selge det du har oppspart. Nå kan vi dessverre ikke se kundeforholdet ditt her hos oss, men hvis du ønsker en prat om hvordan endringene påvirker deg kan du gjerne ringe oss på telefonnummer 23006100. Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft