Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura er veldig dyr og hver måned øker mye og jeg er ikke fornøyd med fjorkraft. Mvh Sawsan
Hei Sawsan A, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å lese at du ikke er fornøyd med oss. Vi ønsker alltid å gi kundene våre best mulig tilbud. Dessverre får jeg ikke sett ditt kundeforhold her hos oss, men kontakt oss gjerne per telefon 23 00 61 00 eller e-post på [email protected], så vi kan se nærmere på din strømavtale. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Setter opp prisen på solkonto fra 15 til 99kr mnd. Og påslaget fra 2,49 øre til 5,49.
Hei Pål, Takk for din tilbakemelding. Stadig fleire kundar vel no å produsera eigen straum, og talet på plusskundar er forventa å stiga i åra som kjem. Store variasjonar i spotprisane, og fleire kundar som har denne løysinga fører til ein auka risiko for oss som firma. For å kunna fortsetta med fordelane som Solkonto gir, ser me oss difor dessverre nødt til å gjera nokre endringar i vilkåra. Til tross for høgre pris, er Solkonto fortsatt ei god løysing, og ein av dei betre på markedet. Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
På kort varsel har de fjernet muligheten til å spare kHt, noe som gjør at jeg taper 12-15 tusen pr år i inntjening på mitt solcelleanlegg.
Hei, Eystein! Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at nye vilkår for Solkonto trer i kraft den 31.05.24, og at det vil medføre noen begrensninger. Det er viktig for oss å støtte plusskunder ved å tilby muligheten for å spare, og det vil fremdeles være mulig å spare opp inntil 2000 kWh på Solkontoen din til enhver tid. Både den gamle og den nye Solkontoen gir deg mulighet til å oppnå en god gevinst når du ønsker å selge det du har oppspart. Nå kan vi dessverre ikke se kundeforholdet ditt her hos oss, men hvis du ønsker en prat om hvordan endringene påvirker deg kan du gjerne ringe oss på telefonnummer 23006100. Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Er redd for risiko med solkontoen, og endret vilkårene til noe som er helt hinsides
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Slik solkonto-tjenesten er satt opp i dag, medfører det en risiko for oss som strømleverandør som øker ved svingende strømpriser og økt kundeantall. Vi ønsker fortsatt å tilby kundene våre et virtuelt batteri. For at vi skal kunne fortsette å tilby denne unike tjenesten må vi derfor gjøre disse endringene. Tjenesten skal fortsatt gi deg muligheten til å redusere strømregningen din i perioder hvor det er lite produksjon fra solpanelene, og forbruket ditt stiger. Dette oppnår du ved å spare kWh på konto, og ta disse ut og omgjøre til en rabatt som reduserer strømregningen din, når du trenger det. Du har fortsatt mulighet til å øke verdien på overskuddsproduksjonen din dersom strømprisen stiger fra den perioden du satte de inn på konto, til du tar de ut. Om du har mer konkrete spørsmål rundt ditt kundeforhold så er du selvsagt hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 2300 6100 alle hverdager fra 9 til 16. Mvh Erik, Fjordkraft
Rigid dato for forfall uten mulighet for å få ønsket forfallsdato. Opplever at påslaget er noe høyt.
Hei Cato. Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr dessverre ikke fast forfall lengre, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 23006100, så kan vi se nærmere på din strømavtale. Ønsker deg en fin dag og uke. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft.
Spot+forvaltning. Ikke bra avtale. Uansett, i regnstikket så stemmer ikke dette
Hei, Takk for tilbakemeldingen Vi beklager at Spot med forvaltning ikke har innfridd dine forventninger. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan gå gjennom detaljene sammen og se eventuelle bekymringer du måtte ha om avtalen. Vennlig Hilsen Jonathan
Hadde spotpris med forvaltning. Grunnet endret livssituasjon måtte jeg flytte og solgte leiligheten i løpet av 1,5 måneder. Fjordkraft skal da ha «bruddgebyr» på 500kr! Hva ****? Søppelfirma, hold dere langt unna. Forbrukerrådet er varslet.
Hei, Takk for tilbakemeldingen Vi forstår at flytting kan medføre endringer som er utenfor din kontroll, som for eksempel når du flytter til en bolig hvor strøm er inkludert, eller hvis du har solgt boligen din. I slike tilfeller skal du ikke få bruddgebyr. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg med dette. Vi er her for å hjelpe, og ser frem til å høre fra deg. Med Vennlig Hilsen Jonathan