Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hvorfor Fjordkraft øker prisene 1.1.24 med påslag k.5.90 og fast pr.mnd. kr.49.00
Hei! Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss på tlf: 23006100 så vi får sett kundeforholdet ditt og se om vi kan finne en løsning sammen. Vennlig hilsen Fjordkraft
Føler at de er veldig dyre i markedet, så jeg vil undersøke andre leverandører.
Hei, Anders! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese av du synes vi er for dyre sammenlignet mot konkurrenter. Kostnadsnivået vi har lagt oss på mener vi er riktig for å drive en sunn butikk og videreutvikle nye tjenester/verktøy for våre kunder som kan hjelpe dem å redusere sitt forbruk og faktura. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 23006100 for å se om vi kan hjelpe deg med å redusere din faktura. Vennlig hilsen Fjordkraft
Altfor stort påslag. Fastbeløpet er økt 25 prosent
Hei! Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss så vi får sett kundeforholdet ditt og se om vi kan finne en løsning sammen. Vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde forutsigbar betaling fra fjordkraft siden jeg ikke hadde fått innstalert smartmåler , da skulle betalingen fordeles likt ut på 12.mnd bassert på gjennomsnittlig markedspris fra total årlig kwt . Fjordkraft strømcowboyer forlangte da 5,49KWT i fast strømpris noe som er svindel av kunder når spotprisen ligger på under 1 krone kwt . ligget på rundt 0.78 i sommer Dessuten bruker de et innkrevningsfirma som heter steddi payments , dett firmaet burde skifte navn til det mer passende SHADY PAYMENTS ANBEFALLER INGEN Å VÆRE KUNDE HOS FJORDKRAFT RØDT FLAGG !!!!!!
Hei, Vi beklager det som har skjedd, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Siden vi ikke vet hvem du er anbefaler vi at du kontakter kundeservice på tlf: 23006100 slik at vi kan se på saken din på nytt. Vennlig hilsen Fjordkraft
Påslaget er for høyt, skal ikke være over 4 øre, her må Fjordkraft gjøre endringer.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese av du synes vi er for dyre sammenlignet mot konkurrenter. Kostnadsnivået vi har lagt oss på mener vi er riktig for å drive en sunn butikk og videreutvikle nye tjenester/verktøy for våre kunder som kan hjelpe dem å redusere sitt forbruk og faktura. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 23006100 for en uforpliktende prat for å se om vi kan hjelpe deg å redusere ditt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Fjordkraft
SJEKK FAKTURAENE DERES FOLKENS! Her har Fjordkraft en jobb å gjøre for å bli oppfattet som troverdige. Sleipe åler hele gjengen. Førsteinntrykket var elendig da de fakturerte meg EKSTRA på første faktura for utstyr jeg hadde betalt utenom(!). Det dukket opp fler og fler gebyrer og linjer på fakturaen som ikke var til å forstå. Byttet derfor til noen som faktisk verdsetter brukeropplevelse. På siste faktura har de søren meg trukket for BRUDDGEBYR, selvom jeg har vært kunde snart et år. STYR UNNA!!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Her må vi bare beklage hvis vi har gjort feil med ditt abonnement. Vi anbefaler at du kontakter kundesenteret slik at vi kan se på saken din på nytt. Vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har hatt Fjordkraft som strømleverandør i 6 år nå, kun avbrutt av noen korte kampanjeavtaler hos andre. Fjordkraft tilbyr: 1) Svært kjapp kundeservice. De siste 2-3 månedene har dem tatt telefonen innen 3-4 sekunder! 2) Er hjelpsomme og lar deg få innvilget gode tilbud man egentlig ikke har krav på. 3) Riktignok har Fjordkraft en månedlig fastavgift (som de fleste andre også har) men denne langt oppveies av andre goder (vervekampanjer, restart-tilbud, etc). 4) Om man verdsetter en god app har Fjordkraft en svært god og masse-funksjonell app. 5) Alle negative kommentarer i media har jeg prøvd å granske bakgrunnen for, og det viser seg at disse skyldes dem som er apatiske og nonchalante, uansett hvilken kundeavtale i samfunnet man skulle forholdt seg til. For 90 - 95% av oss som kan lese, enten det er tekst eller tall er Fjordkraft bra. For resten (5 - 10%) som uansett ikke klarer å navigere i samfunnet (og slår rundt seg og skriker og skylder på alle) burde få hjelp av nærmeste familie eller en verge.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Her var det mange fine ord som vi takker for. Kjekt å lese at du like både appen, kundeservice, hjelpen vi kan tilby deg og avtaler samt kampanjer. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft