Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Påslaget er for høyt, skal ikke være over 4 øre, her må Fjordkraft gjøre endringer.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese av du synes vi er for dyre sammenlignet mot konkurrenter. Kostnadsnivået vi har lagt oss på mener vi er riktig for å drive en sunn butikk og videreutvikle nye tjenester/verktøy for våre kunder som kan hjelpe dem å redusere sitt forbruk og faktura. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 23006100 for en uforpliktende prat for å se om vi kan hjelpe deg å redusere ditt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Fjordkraft
SJEKK FAKTURAENE DERES FOLKENS! Her har Fjordkraft en jobb å gjøre for å bli oppfattet som troverdige. Sleipe åler hele gjengen. Førsteinntrykket var elendig da de fakturerte meg EKSTRA på første faktura for utstyr jeg hadde betalt utenom(!). Det dukket opp fler og fler gebyrer og linjer på fakturaen som ikke var til å forstå. Byttet derfor til noen som faktisk verdsetter brukeropplevelse. På siste faktura har de søren meg trukket for BRUDDGEBYR, selvom jeg har vært kunde snart et år. STYR UNNA!!!!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Her må vi bare beklage hvis vi har gjort feil med ditt abonnement. Vi anbefaler at du kontakter kundesenteret slik at vi kan se på saken din på nytt. Vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg har hatt Fjordkraft som strømleverandør i 6 år nå, kun avbrutt av noen korte kampanjeavtaler hos andre. Fjordkraft tilbyr: 1) Svært kjapp kundeservice. De siste 2-3 månedene har dem tatt telefonen innen 3-4 sekunder! 2) Er hjelpsomme og lar deg få innvilget gode tilbud man egentlig ikke har krav på. 3) Riktignok har Fjordkraft en månedlig fastavgift (som de fleste andre også har) men denne langt oppveies av andre goder (vervekampanjer, restart-tilbud, etc). 4) Om man verdsetter en god app har Fjordkraft en svært god og masse-funksjonell app. 5) Alle negative kommentarer i media har jeg prøvd å granske bakgrunnen for, og det viser seg at disse skyldes dem som er apatiske og nonchalante, uansett hvilken kundeavtale i samfunnet man skulle forholdt seg til. For 90 - 95% av oss som kan lese, enten det er tekst eller tall er Fjordkraft bra. For resten (5 - 10%) som uansett ikke klarer å navigere i samfunnet (og slår rundt seg og skriker og skylder på alle) burde få hjelp av nærmeste familie eller en verge.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Her var det mange fine ord som vi takker for. Kjekt å lese at du like både appen, kundeservice, hjelpen vi kan tilby deg og avtaler samt kampanjer. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Den beste metoden for å redusere strømregningen er å bruke mindre strøm. Jeg ser liten hensikt i skifte mellom ulike strømtyver, og foretrekker å spare ved å fyre i ovnen, bruke varmepumpe og å begrense antall romm med høy temperatur i huset.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Det er helt rett som du skriver at den strømmen som er billigst er den som ikke brukes. Klarer en å endre forbruksmønsteret sitt, bruke mindre strøm og bruke strøm når det er billigere så vil en spare penger. Samme med ulike tiltak som fyre med ved, bruke varmepumpe, dusje i lavere temperatur og ha ulike temperastursoner i huset. Det er også alltid å anbefale å kontakte sin strømleverandør 1-2 ganger i året for å høre om det finnes en nyere strømavtale eller en som er mer gunstig, spesielt i perioder hvor markedet endrer seg mye. Spotprisen er jo det den er, så den kan ikke noen av oss gjøre noe med, dessverre. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig kundeservice, dyrt, og skjulte priser. Sist fikk jeg melding om at de øker prisene nærmest med 90%!
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se enkelt saker og avtaler her, anbefaler vi at du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe deg :) Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Øker til stadighet pris, selv om man har spotpris.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss så vi får sett kundeforholdet ditt og funnet en løsning sammen. Ønsker deg en god dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har variabel pris, utmerket siden jeg stort sett vet hva jeg skal ut med hver måned. Ulempen er at prisen plutselig kan økes med kr 500 i måneden, og den faller aldri i takt med lavere strømpris.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med betalingstjenesten forutsigbar betaling. Vi jobber stadig med å finne et beløp som passer igjennom året, derfor følger vi opp med reberegninger i løpet av året. Spesielt når det er store endringer i markedet blir det reberegninger også bli saldo begrenet med i regnestykket. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft