Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høye priser, ekstra gebyrer og når du bytter strømleverandør, blir du nedringt av selgere fra ulike nummere til alle døgnets tider. Jeg ville prøve en annen leverandør for å få bedre priser, men etter telefonterroren Fjordkraft har bedrevet den siste uken, kommer jeg ALDRI til å velge Fjordkraft igjen. Styr unna.
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager så mye for dette. Jeg skal ta det videre, og vi ønsker selvfølgelig ikke at det skal være slik. Vi hadde satt stor pris på om du kunne tatt kontakt med kundesenteret vårt på tlfnr. 230 06 100 eller e-post på [email protected] slik at vi kan ordne dette for deg. Med vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft
Jeg ble «lurt» inn i en avtale med 12mnd bindingstid. Når jeg etterhvert innså at avtalen var MYE dyrere enn sammenlignbare avtaler så sluttet tilfeldigvis Fjordkraft å svare på telefon og e-post. Etterhvert måtte jeg oppgi at jeg var «ny kunde» for å få si opp denne avtalen. Og nå, når 12mnd bindingstid ENDELIG er forbi, så prøver de endatil å lure meg til at det ikke er registrert noen oppsigelse på avtalen. Heldigvis har jeg e-post-utvekslingene som beviser at JO DET ER DET! Drittselskap.
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding! Vi lurer ingen, men vi finner det beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er ikke slik vi ønsker å fremstilles, og vi setter stor pris på tilbakemeldingen din slik at vi kan forbedre oss. Du må gjerne ta kontakt med oss så kan vi se på hva som har skjedd her hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Avtaler går ut uten varsel. Det føles som om man blir lurt
Hei Stina, Takk for din tilbakemelding! Det skal alltid varsler 30 dager før det skjer en endring av avtale. Dersom du ikke kan se å ha mottatt dette setter vi pris på om du tar kontakt med vårt kundesenter så vi får undersøkt det nærmere. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Svært lite kundevennlig og profesjonell kundeservice. Opplevde uvennlige tilbakemeldinger da jeg spurte om pris oppgitt på faktura kunne stemme. Hvordan kunden opplever seg møtt er ikke uvesentlig når strømleverandør skal velges. Fjordkraft har dessuten høyt påslag i forhold til andre leverandører.
Hei, Helene! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected] slik at vi kan gi deg ordentlig kundebehandling. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Det ble ikke opplyst om påslag med 5,8 øre ved bestilling av avtalen. Det kom frem når avtalen kom på sms.
Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du ikke har blitt opplyst om vilkårene våre, vi ønsker ikke å fremstå slik. Om du ønsker å prate med oss vedrørende dette er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon: 23 00 61 00 mellom 09-16. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft
Dyrt! Og jeg får regninger som ikke skal til meg .
Hei Christian R, Takk for din tilbakemelding! Veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med prisen. Dersom du får fakturaer som ikke skal til deg, anbefaler vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan ordne det. Det må du bare gjøre generelt også, så kan vi se om vi kan finne en avtale som passer for deg :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
De setter opp prisene med alt for mange prosent. Servicen med kunde mottak er god.
Hei Peder C, Takk for din tilbakemelding! Spotprisen kjøpes på strømbørsen NordPool, og vi skulle gjerne ønsket at den var billigere også. Dersom du ønsker at vi ser på priselementene av avtalen med deg, så er det bare til å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg så godt vi kan :) Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft