Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Yes bra dette men solkontoen blir borte jo det er ikk
Hei Knut, Takk for di tilbakemelding. Så kjekt å sjå at du er fornøgd! Du nevner solkonto, denne har me nylig gjort nokon endringar på, ta gjerne kontakt om du har spørsmål til korleis den nye Solkontoen vil funka for deg :) Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Utrolig skuffet over endringer i vilkår for plusskunder med solkonto. Er vesentlige endringer i vilkår med begrensninger, økte gebyr, fortjenestepristak etc… Her er det bare å styre unna folkens for dette er nok markedets dårligste avtale per tid. Eg har funnet ny leverandør og skal nå skifte.
Hei Idar Takk for din henvendelse Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi har dessverre sett oss nødt til å gjøre noen endringer når det kommer til solkonto. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefonnummer 23006100 dersom det er noe vi kan hjelpe deg med Mvh Kamilla Fjordkraft
Prisene økes grunnet renta.Synes faktura er veldig høy allerede.
Hei Rita! Takk for din tilbakemelding. Generell prisstigning gjør dessverre at noen av avtalene våre øker i pris. Du er hjertelig velkommen til å kontakte vårt kundesenter så kan vi se om du har den beste avtalen for deg eller om vi har noe annet å tilby. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
Vi har fått en veldig dårlig avtale iforbindelse med Solkonto. Vi blir fratatt mulighet til å disponere den strømmen vi produserer til vår fordel. Den nye avtalen er kun til fordel for Fjordkraft.
Hei Ann L. M Takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at du reagerer på endringen som finner sted 31.05.2024. Dessverre ser vi oss nødt til å gjøre noen tiltak på eksisterende Solkonto, da risikoen for oss har økt i takt med at strømmarkedet har vært preget av høye og uforutsigbare strømpriser. Selv om vilkår blir endret fra 31.05.2024 vil det likevel være en gunstig løsning for kunder med solproduksjon. Om du har spørsmål rundt ditt kundeforhold, eller den nye Solkontoen, så er du så klart hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per telefon 23006100 (åpningstider kl. 09-16). Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
Hverken eller. Forventer jo at strømmen leveres så man får ikke kred for det
Hei Jørtik L Takk for din tilbakemelding! Vi sitter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker strømsparetips, informasjon om fordelsprogrammet vårt eller andre strømrelaterte spørsmål på telefon 23 00 61 00. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft
At fjorkraft endrer pluss avtalen rett før sommeren er kynisk,men ikke uventet. alternativene de kommer med mangler alternativ3 så fint om det kommer på plass. 3. finne seg et nytt strømselskap for ikke å tape penger
Hei, Tore! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du bytter strømselskap. Nå kan vi dessverre ikke se ditt abonnement hos oss, men om du ønsker mer informasjon om hva denne endringene vil si for deg som kunde er det bare å kontakte oss på telefon 23006100 for mer informasjon. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Dersom du betaler din strømregning via e-faktura, sjekk fakturaen! Er du fakturert for Trippelgaranti eller strømforsikring? Er det et bevisst valg du har tatt eller et beløp Fjordkraft urettmessig fakturer deg for - kr 750 pr år?
Hei Jonas, takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du opplever det slik. Ved inngåelse av strømavtale og tilleggsprodukter hos oss får man alltid et tilbud med god informasjon om hva bestillingen inneholder. Dette må bekreftes av kunden før avtalen trer i kraft. Kontakt gjerne kundeservice på telefon: 23 00 61 00 eller mail: [email protected], og vi hjelper deg gjerne med å se nærmere på ditt kundeforhold. Med vennlig Miriam, Fjordkraft.