Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med alt på en regning og min side er fin
Hei Tusen takk for tilbakemelding. I Fjordkraft har vi avtale med de fleste netteiere slik at du får alt på en regning. Vi jobber knallhardt for at min side og app skal være oversiktlig og enkel å bruke. Hilsen Alexander
Var i kontakt med Fjordkraft da jeg trengte nytt strøm abonnement. Her fikk jeg meget god service av en blid og hyggelig dame.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Jeg har visstnok en prisgaranti, men garanti for hva da? At den er høy? Vanskelig å se hva det betyr i praksis.
Hei, Takk for tilbakemelding. Dette er en avtale som gir en fastsatt strømpris for en kortere periode, slik at du får forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Du kan være trygg på at vi varsler prisendringer minimum 14 dager før de trer i kraft – slik at du alltid vet hvilken strømpris du har. Avtalen passer for deg som: Ønsker enkel oversikt over strømprisene Vil ha samme strømpris hele døgnet Ikke vil bekymre deg for hyppige prissvingninger Håper dette var oppklarende og dersom du ønsker mer informasjon er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre hyggelige kunderådgivere. Ønsker deg en strålende uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Bestilte garantert fast pris på 78,90 øre ut året etter anbefaling fra kunderådgiver med lovnad om at dette var den beste avtalen for meg og at det ikke var noe lureri. Etter 14 dager fikk jeg epost om at denne prisen ville bli oppjustert til 99,90 øre om 5 dager. På Fjordkraft.no står det at de har vunnet priser for beste kundeservise. Chatten var ikke tilgjengelig og etter å ha ventet nesten i time i kø på telefon så ga jeg opp. Ytterligere beskrivelse er vel overflødig. Jeg har nå byttet leverandør.
Hei, først og fremst vil vi beklage den opplevelsen du har hatt. Det kan høres ut som det har vært en misforståelse i første kommunikasjon med oss. Dette beklager vi på det sterkeste. Vi jobber knallhardt for å være best på kundeservice i Norge og har vunnet pris for dette ved flere anledninger. Situasjonen i markedet i høst gav oss dessverre noen utfordringer hvor vi blant annet annet måtte redusere åpningstid på chat og hadde lange ventetider på telefon. Dette er ikke slik vi ønsker at våre kunder skal møte oss og vi skal gjøre alt vi kan for at dette ikke skjer i fremtiden.
Fornøyd med appen og hvordan jeg har blitt mottatt
Hei Trond, tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen. Vi jobber knallhardt med å levere de aller beste tjenester både i app og via vår kundeservice. Vi setter stor pris på på din tilbakemelding!
Konkurranse dyktig pris og samtidig gikk det å knytte opp mot trumf kortet mitt.
Hei, tusen takk for tilbakemeldingen vi setter veldig pris at du tar deg tid til å skrive til oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dette er skurkeopplegg på høyt nivå. De øker prisene og forholder seg ikke til lovet garanti i forhold til pris. Her stiger prisene langt utover lovet topp, uke for uke. Styr unna! Her betaler du skyhøye priser og får elendige avtaler.
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle. men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.