Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ett stabilt og leveringssikkerhet kraftselskap, som har oppfylt sin levering av strøm til min bolig og hytte på en meget tilfredsstillende måte. Ser ingen grunn til å bytte leverandør av strøm. Martin J.
Hei Martin, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Dette motiverer oss til å fortsette å jobbe knallhardt med å gi våre kunder de aller beste produkter og tjenester i tiden fremover. Ønsker deg en fortsatt god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg føler meg lurt, snytt og svindlet av Fjordkraft i 10 år. Via en dørselger ble jeg anbefalt strømavtalen Fjordkraft sin Garantistrøm. Dette skulle være den beste og rimeligste avtalen de hadde for meg. Dette føles som en direkte svindel. Dette er en dyrere avtale enn spotpris som jeg faktisk ba om og som Fjordkraft trolig har tjent store penger på.
Sitter med følelsen av at vi som kunder blir "melket" . I tillegg ser det ut til at Fjordkraft forsøker å forsvare praksis når de blir tatt med buksene nede , isteden for å rette opp.
Hei Bjørn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kjedelig oppdagelse om man ikke har fått fulgt med på strømavtalen på en stund. Satt med gammel avtale på Fjordkraft (som de ikke vil vedkjenne seg noen steder i prissammeligninger), og som hadde kommet opp i et påslag på hele 10.45 øre/kWh! Samtidig reklamerer de for nye avtaler på 0,79 øre/kWh. Så hvis du har mye annet å tenke på i livet og sover i timen på strømbørsen - ja da svir det...!
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, Det setter vi stor pris på. Avtalen du nevner her er en kampanje avtale som var tilgjengelig for alle. Jeg kjenner ikke til din sak spesifikk, så ser ikke detaljene på din avtale. Men på generelt grunnlag kan jeg si at vi varsler alltid om det kommer en endring på din avtale. I henhold til Tryg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale. Så skal vi finne den avtale som passer best for deg. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra, men ikke billigst---er lei av alle disse avtalene--ved sjekking skiller det bare noen få øre.
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi finne avtale som passer deg best. Vi er sertifisert av Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Må vente i mange dager på helt enkle spørsmål men som har mye å si for strømregningen. Man får da bare svada til svar og når man da spør igjen , må man vente i over en uke til. Håpløst!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ser av fakturaen at jeg betaler for noe som kalles Trippelgaranti. Dette har jeg aldri bestilt, og synes det er uhørt at et selskap bare skal kunne legge til et produkt uten mitt samtykke. Det er også svært tungvint å komme i kontakt med kundeservice.
Hei Anders og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at alle produkter og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.