Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Prisen

Omtale av  Bjørn R

Bra, men ikke billigst---er lei av alle disse avtalene--ved sjekking skiller det bare noen få øre.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:35

Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi finne avtale som passer deg best. Vi er sertifisert av Trygg Strømhandel. Trygg strømhandel er en sertifiseringsordning for strømleverandører som setter en rekke til krav til salg av strøm og informasjon til strømkundene. Formålet med sertifiseringsforordningen Trygg Strømhandel er å sikre god kvalitet i arbeidet med salg av strøm. Vennlig hilsen, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

elendig kundeservice

Omtale av  Sv

Må vente i mange dager på helt enkle spørsmål men som har mye å si for strømregningen. Man får da bare svada til svar og når man da spør igjen , må man vente i over en uke til. Håpløst!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:35

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Trippelhvaforno?

Omtale av  Anders

Ser av fakturaen at jeg betaler for noe som kalles Trippelgaranti. Dette har jeg aldri bestilt, og synes det er uhørt at et selskap bare skal kunne legge til et produkt uten mitt samtykke. Det er også svært tungvint å komme i kontakt med kundeservice.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:35

Hei Anders og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at alle produkter og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Lureri fra A til Å

Omtale av  Viggo

Lokket til å bytte ifm kjøp av elektronikk. Skal ALDRI gå i den fellen igjen. Kostet meg mange tusen!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:34

Hei Viggo og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den avtalen og hjelpen de trenger. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Styr unna dette selskapet - elendig kundeservice og lang ventetid

Omtale av  Ray

Mer enn 45 min ventekø for å få tak i kundeservice er mer enn nok grunn for meg til å ikke anbefale dette useriøse selskapet til noen. Kanskje de er bra på strøm, men kundeservice er totalt fraværende. Når jeg først fikk tak i en person på kundeservice kunne de ikke hjelpe meg med å få aktivert et nytt sim kort. Så de sendte et nytt i posten til meg. Fikk det idag etter 1 uke. Når jeg da skulle aktivere det får jeg opp en ny feilmelding " en feil har oppstått under endring av sim kort - vennligst prøv igjen". Jeg orker ikke mer tull, så har byttet selskap til Chilli mobil. Alt annet må da være bedre enn dette.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:34

Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ren svindel, jeg ble lurt.

Omtale av  Eirik

Jeg fikk fastprisavtale med betingelser på mail. 36 øre/kwt. Da jeg oppdaget at prisen hadde gått opp, fikk jeg beskjed om at prisgarantien bare gjaldt i utsatte perioder, oktober til mars. I oktober var det fortsatt 3 ganger dyrere enn pristak. Sendte de en mail, da jeg ikke kom igjennom på telefon. De skyldte da på selger. Kunne få 2000,- i rabatt, men det er jo bare en symbolsk sum i denne sammenhengen. Jeg unner ikke noen å måtte forholde seg til dette selskapet!

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:34

Hei Eirik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Alt for dyr

Omtale av  Kari T

Jeg har ikke noen spesiell dårlig erfaring med Fjordkraft, jeg syntes bare det aldri kommer noen tilbud derfra. Ellers ringer det jo noen nesten hver dag.

Svar fra Fjordkraft
28.03.2022 15:34

Hei Kari og takk for tilbakemeldingen din. Kan anbefale deg å melde deg på nyhetsbrevet slik at du får tilsendt alle kundefordeler hver måned. Om du ønsker å endre avtale er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice som gjerne tar en prat og finner en god avtale til deg. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR