Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alltid fått hjelp når vi har tatt kontakt. Positivt
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Og veldig kjekt å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Fjordkraft endrer avtalevilkårene uten å opplyse deg om dette via SMS, brev eller e-post slik de er pliktig til iht markedsføringsloven. De opplyser om dette kun dersom du skulle logget deg inn på Min Side. Mange kunder lever i den tro at de har en gunstig spotpris avtale, siden det var dette de opprettet. Fjordkraft endrer så avtalen etter en stund med nye betingelser (les: dyrere) og endrer gjerne navnet på avtalen også. Eksempelvis kunne jeg ikke oppspore min nåværende utdaterte dyrere spotprisavtale på hjemmesiden til Fjordkraft. Jeg spurte også Fjordkraft om de kunne vise til varsling for hver endring de hadde gjort de siste 2 årene. Da la vedkommende på røret. Det er ikke mulig å endre avtale via Min Side.
Hei, Hans! Det er synd å lese at du har hatt en dårlig opplevelse, dette skulle gjerne både du og vi vært foruten. Det stemmer at endringer tidligere ble varslet på Min Side, man kunne i tillegg skru på epost- eller SMS-varsling om man ønsket dette. Siden starten av 2021 har vi endret på dette, slik at alle kunder får enten en epost eller en SMS, i tillegg til at endringen varsles på Min Side. Alle varsler som er sendt har vært i henhold til de avtalevilkårene man har hatt som kunde i Fjordkraft, men løsningen med at man får SMS og/eller epost er absolutt enklere å forholde seg til, sammenlignet med den oversikten man har på Min Side. Varslingene du etterspurte fra vårt kundesenter skal du naturligvis få dersom du ønsker det, ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen om du ennå ikke har fått det. Vi må bare beklage at du har hatt en dårlig opplevelse, og håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket. Jeg vil forresten nevne at det for noen måneder siden ble enda enklere å bytte strømavtale. Man har alltid kunne gjøre dette via nettsidene våre, men ikke akkurat på Min Side. Dette er nå fullt mulig å gjøre på Min Side slik du etterspurte. Vi setter pris på denne tilbakemeldingen, og skal gjøre alt vi kan for å sørge for at du og alle andre som tar kontakt med oss får en bedre opplevelse enn dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre!
ikke med den nye avtalen jeg fikk nå dem fortalte ikke alt i den nye kampanjeprisen var en varial pris på en 114 kunne den komme opp i fra 147 som dem sa til meg var den nye pirisen
Heisann! Basert på det du skriver ser det ut som du har fått strømavtalen Garantistrøm. Dette er en variabel avtale hvor vi setter strømprisen for deg basert på markedsprisen, og vi kan endre prisen opp eller ned for å følge markedet. Alle prisendringer blir varslet minst 14 dager i forveien, slik at du alltid vet hvilken pris du betaler for strømmen du bruker. Det virker også som at du ikke har fått all den informasjonen du trengte knyttet til denne avtalen, det er selvfølgelig kjedelig om det er tilfellet. Vi er opptatt av at all informasjon skal være lett tilgjengelig for deg, men dette viser jo at vi stadig kan bli bedre. Vi vil uansett takke deg for at du tok deg tid til denne tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag videre!
Jeg har strømavtale med Fjordkraft. Spotpris. Er fornøyd med at de har prismatch, og dette har jeg benyttet meg av noen ganger. Akkurat nå er det ikke så mange bedre avtaler å velge mellom, derfor avventer jeg prismatch bytte til det dukker opp noe som er interessant
Hei, Jan! Så kjekt å høre at du er fornøyd. Som du sikkert har fått med deg tilbyr vi ikke lenger Prismatch, men du skal allikevel være trygg på at du får god verdi for pengene hos Fjordkraft. Basert på det du skriver virker det som du er opptatt av både strømforbruk og prisen du betaler, jeg vil derfor tipse deg om å vurdere Spot med Forvaltning, som vi nylig lanserte for alle våre private strømkunder. Med denne avtalen betaler du spotpris slik du har gjort før, i tillegg til at våre forvaltere forsøker å spare penger for deg i tillegg. Avtalen har svært gode resultater å vise til det siste året, forhåpentligvis kan vi levere gode resultater også i fremtiden. Ikke glem at du også får 2% av strømkostnaden din som Trumf-bonus helt gratis, dette kan enkelt aktiveres på Min Side. Håper du har en strålende dag videre!
We had our electricity from Fjordkraft and when we moved house we changed supplier. I did not give Fjordkraft the address of the new house or of the meter but I got a phone call from the new supplier a few days after moving telling me that Fjordkraft had taken over as supplier!!! I am still trying to get Fjordkraft to explain how they got the address and meter number and why they think they could just take over without my written or oral consent. Very bad behaviour and in my opinion very dishonest.
God erfaring med Fjordkraft, både på strøm og mobil. Bra oversikt når det gjelder mine avtaler.
Hei, Så kjekt å høre at du er fornøyd med fjordkraft, på strøm og mobil - vi setter også stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Gode erfaringer så langt, men prisene kunne vært lavere
Hei, Olav! Takk for tilbakemelding, så kjekt at du er fornøyd så langt. Prisene de siste månedene har vært svært høye, og vi skulle gjerne vært dem foruten. Du som kunde skal allikevel være trygg på at du får den hjelpen du trenger til å velge riktig strømavtale for deg, så om du er i tvil vil jeg anbefale deg å besøke nettsidene våre for å se hvilke muligheter du har. Kundesenteret vårt er også åpen alle hverdager for å bistå deg om du trenger mer veiledning, og ikke minst får du god informasjon om både forbruk og kostnader på strømmen din i Fjordkraft-appen. Håper du finner en god løsning, og at du har en strålende dag videre!