Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ikke med den nye avtalen jeg fikk nå dem fortalte ikke alt i den nye kampanjeprisen var en varial pris på en 114 kunne den komme opp i fra 147 som dem sa til meg var den nye pirisen
Heisann! Basert på det du skriver ser det ut som du har fått strømavtalen Garantistrøm. Dette er en variabel avtale hvor vi setter strømprisen for deg basert på markedsprisen, og vi kan endre prisen opp eller ned for å følge markedet. Alle prisendringer blir varslet minst 14 dager i forveien, slik at du alltid vet hvilken pris du betaler for strømmen du bruker. Det virker også som at du ikke har fått all den informasjonen du trengte knyttet til denne avtalen, det er selvfølgelig kjedelig om det er tilfellet. Vi er opptatt av at all informasjon skal være lett tilgjengelig for deg, men dette viser jo at vi stadig kan bli bedre. Vi vil uansett takke deg for at du tok deg tid til denne tilbakemeldingen. Ønsker deg en flott dag videre!
Jeg har strømavtale med Fjordkraft. Spotpris. Er fornøyd med at de har prismatch, og dette har jeg benyttet meg av noen ganger. Akkurat nå er det ikke så mange bedre avtaler å velge mellom, derfor avventer jeg prismatch bytte til det dukker opp noe som er interessant
Hei, Jan! Så kjekt å høre at du er fornøyd. Som du sikkert har fått med deg tilbyr vi ikke lenger Prismatch, men du skal allikevel være trygg på at du får god verdi for pengene hos Fjordkraft. Basert på det du skriver virker det som du er opptatt av både strømforbruk og prisen du betaler, jeg vil derfor tipse deg om å vurdere Spot med Forvaltning, som vi nylig lanserte for alle våre private strømkunder. Med denne avtalen betaler du spotpris slik du har gjort før, i tillegg til at våre forvaltere forsøker å spare penger for deg i tillegg. Avtalen har svært gode resultater å vise til det siste året, forhåpentligvis kan vi levere gode resultater også i fremtiden. Ikke glem at du også får 2% av strømkostnaden din som Trumf-bonus helt gratis, dette kan enkelt aktiveres på Min Side. Håper du har en strålende dag videre!
We had our electricity from Fjordkraft and when we moved house we changed supplier. I did not give Fjordkraft the address of the new house or of the meter but I got a phone call from the new supplier a few days after moving telling me that Fjordkraft had taken over as supplier!!! I am still trying to get Fjordkraft to explain how they got the address and meter number and why they think they could just take over without my written or oral consent. Very bad behaviour and in my opinion very dishonest.
God erfaring med Fjordkraft, både på strøm og mobil. Bra oversikt når det gjelder mine avtaler.
Hei, Så kjekt å høre at du er fornøyd med fjordkraft, på strøm og mobil - vi setter også stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Gode erfaringer så langt, men prisene kunne vært lavere
Hei, Olav! Takk for tilbakemelding, så kjekt at du er fornøyd så langt. Prisene de siste månedene har vært svært høye, og vi skulle gjerne vært dem foruten. Du som kunde skal allikevel være trygg på at du får den hjelpen du trenger til å velge riktig strømavtale for deg, så om du er i tvil vil jeg anbefale deg å besøke nettsidene våre for å se hvilke muligheter du har. Kundesenteret vårt er også åpen alle hverdager for å bistå deg om du trenger mer veiledning, og ikke minst får du god informasjon om både forbruk og kostnader på strømmen din i Fjordkraft-appen. Håper du finner en god løsning, og at du har en strålende dag videre!
Innser at min "garantistrøm" og "full kontroll" er en heller kostbar affære. Oppfordrer Fjordkraft til mer åpenhet rundt bestilling av strømavtale. Det må da være mer enn nok for dem å tjene i dette markedet uansett...
Hei, Tor! Så synd å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Garantistrøm-avtalen du har hatt har vist seg svært lukrativ for kundene våre gjennom de siste vintermånedene, hvor strømprisen har vært svært uforutsigbar. Med Garantistrøm vet man prisen på strømmen man bruker 14 dager frem i tid, slik at man unngår de høye pristoppene vi har opplevd i vinter. Full Kontroll er også en strålende tjeneste for de som ønsker mer forutsigbarhet knyttet til utgiftene sine hver måned. Tjenesten er helt valgfri, og om du tåler at strømfakturaene er høyere på vinteren enn på sommeren, er tjenesten kanskje ikke helt riktig for akkurat deg. Den kan enkelt bestilles og avbestilles via Min Side på våre nettsider. Om du er i tvil på hva som er riktig strømavtale for deg vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter, hvor du får gode råd og veiledning for å finne den løsningen som passer for akkurat deg. Ønsker deg en flott dag videre!
fjordkraft er ok , men det finnes andre som er rimerlige , hvordan skal jeg finne dem ?
Heisann! Kjekt å høre at du opplever oss som ok, men vi skulle gjerne sett at du var enda mer fornøyd! Det hjelper vi deg gjerne med, og vi vil i den anledning tipse deg om å sjekke ut nettsiden vår for å se hvilke strømavtaler du har å velge mellom. Vi har et stort utvalg av konkurransedyktige avtaler, og ikke minst får du 2% av strømkostnaden din tilbake som Trumf-bonus hver måned. Helt gratis! Ikke glem å ta en titt på fordelsprogrammet vårt, her kommer det nye fordeler hver måned til deg som kunde, og ikke minst får du penger tilbake via Fjordkraft Netthandel, hvor vi har samarbeider med et stort utvalg av nettbutikker. Om du skulle være i tvil på hva som passer for deg anbefaler vi å ta kontakt med vårt fantastiske kundesenter, hvor du får god hjelp til alle strømrelaterte spørsmål. Ønsker deg en strålende dag videre!