Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lureri

Omtale av  Anne

Bruker strøm på absolutt minimum nivå - likevel blir strømregning 4 ganger høyere enn ved normalt forbruk tidligere. Nivå på kwt helt ekstremt høyt! Ser at jeg betaler over dobbelt så mye for under halvparten så lite forbruk, sammenliknet med andre rundt meg. Variabel avtale føles som lureri I tillegg, helt umulig å få snakke med kundeservice på Fjordkraft, kjempe lang ventetid på telefon. Dette er dårlig prioritering og elendig service i en vanskelig tid for mange kunder.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei Anne og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Det høres ut som du har en variabel strømavtale. Denne har kunder komt godt ut med over en lengre periode. Det stemmer at spotprisen nå i det siste har falt og at det nå lønner seg med en spotprisavtale. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke kontakte deg for en prat rundt dette og håper derfor at du har mulighet for å snakke med oss via Facebook eller kan ringe oss for en prat rundt avtalen din. Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

høy regning

Omtale av  Svalis

De forandrer avtalen du allerede har, siden du ikke har binding.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Det ble for en stund siden gjort en opprydding i strømavtale sortimentet vårt. Dette ble gjort for å tilpasse avtalene våre til dagens strømmarked og for å forenkle valgene for kunder. Om du har fått endret avtalen din kan jeg anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Svindler kundene sine

Omtale av  Andreas

Dette selskapet må man bare holde seg langt unna. De har et stort salgsapparat, men finnes knapt ansatte på kundeservice. Følger du ikke med på fakturaen kan jeg garantere du blir flådd. Når endelig strømprisen sank i høst, benyttet de anledningen til å fakturere for 5-ganger pris av spotprisen. Jeg hadde opprinnelig spotpris avtale, men denne endret de og ga kun informasjon angående dette, via en innboks på deres egen nettside.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Dyr strøm om man ikke er hjemme.

Omtale av  Siw K. S

Har bare oppvarming med radiatorer oppvarmet av strøm. De bruker like mye hele tiden når vannet sirkulerer. Undrer derfor på hvorfor mitt forbruk stiger når jeg skrur av alt annet som bruker strøm?? Det er ikke termostat på radiatorene( bare åpne/stenge funksjon), så da skulle det ikke øke pga kulden ute. Føler meg litt lurt😔

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som strømleverandør mottar vi forbruket ditt fra netteier, som henter dette ut fra strømmåleren din. Om det kan være noe feil med strømmåleren anbefales det at du kontakter netteier. Du er også velkommen til å kontakte oss på kundeservice så kan vi ta en prat sammen og se på hvilke muligheter som finnes for å finne ut av dette. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Kundeservice middelmådig

Omtale av  Per A

Lang venting for å snakke med kundemottaker Middels hjemmeside Strømforbruket kommer ett til to døgn etter faktisk forbruk

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Espen

Veldig fornøyd. Konkurransedyktig på pris. Jeg har spotprisavtale, får strømmstøtten rett på regningen og det er oversiktlig og greit.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Kunne ha hvert bedre

Omtale av  Christopher

Jeg har egentlig gitt opp å snakke med kundeservice hos fjordkraft, siste gang jeg snakket med en rådgiver, gikk vi igjennom forbruk osv, og fant frem til en avtale som burde gagne meg.. Nor den ikke gjorde, å økte kostnadene med opptil 600kr mnd, etter det har jeg ikke snakket noe mer med di.. Eneste grunnen til at jeg har beholdt dem, er fordi jeg ikke er interessert i å legge ut for nettleie og strømstøtte, for så å få igjen.. Da en har 1 inntekt i huset, så er det vesentlig viktig å få pengene inn i begynnelsen på mnd, slik at en kan sette opp en budsjett for hele mnd... Det er det viktigste for meg akkurat nå.

Svar fra Fjordkraft
21.02.2023 14:23

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR