Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlige faktura,holder det de lover,helt ok,hjelpsom kundeservice
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Was contacted by phone by one of their sellers. I normally ignore calls like that, but I thought Fjordkraft would be more serious. As it turned out I changed all my companies to the agreement Forutsigbar 70, and I've been paying double the electricity price since January 2023. A loss of about 200.000kr. The person that was supposed to be my contact disappeared, and any attempt to contact them is very frustrating. I'll probably have to pay a lot of money to get out of this deal, but at least I'll NEVER want to have anything to do with Fjordkraft anymore.
Vi har blitt lurt inn i en såkalt agrol-70 avtale. Først nylig har vi fått en melding om at dette har vært ugunstig for oss, men fortsatt betaler vi i dyre dommer mens vi skal vente på en telefon fra dere. Det er meget provoserende at dere lar slikt skure å gå, mens det er vi som betaler regningen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, dersom du tar kontakt med oss kan vi se på din sak. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Har bet 20 hver mnd for da kommer pengene inn. Så skulle de ha 59kr for fast trekkdato. Jeg sa det opp og så får jeg to regninger som skal bet 20.og 24. april. Og nå vet jeg ikke hvilken dato de trekker de framover, for det kunne de ikke si når jeg ringte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Dersom du ikke har fastforfall, vil faktura ha forfall 10 dager etter produksjonsdato. Produksjondato vil være forskjellig fra kunde til kunde ettersom vi må motta alle tallene vi trenger for å lage faktura. Så snart vi har de tallene vi trenger for å lage faktura vil faktura bli produsert. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Billig mnd.gebyr lite påslag sparer trumf Skulle hatt times spot
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom det ikke er mulig å se ditt kundeforhold her kan vi dessverre ikke å inn på din enkelt sak. Dersom du ikke har AMS måler, vil du har gjennomsnittsprisen fra ditt område som pris, denne prisen settes av Elhub/netteier. Dersom du har AMS måler vil du se gjennomsnittspris på din faktura og denne inneholder forbruk ganget med timespris hver time igjennom måneden. Dette gjelder da så lenge du har en spotpris avtale hos oss. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg reiser mye og merker at hver gang jeg er ute og reiser i 2-3 uker av gangen så er strømmen dyrere enn noen sinne og jeg får høyere strømregning enn når jeg faktisk er hjemme. Dette har de ingen logisk forklaring på.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se ditt kundeforhold her, kan vi ikke gå inn på saken din her. Anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Så lenge du har AMS måler vil strømmen din bli lest av automatisk fra netteier. Når du er vekkreist vil det være naturlig at du bruker mindre strøm, om ingen er hjemme. Det vil da være kjøleskap, varmtvannstank og evt litt varme som trekker om alt annet er av. Dersom forbruket ditt øker, anbefales det at du sjekker måleren din hos netteier og får utelukket at det ikke er noe annet som er koblet mot din måler. Vi må forholde oss til de tallene som kommer fra netteier. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Flyttet inn i et nybygg i Oslo hvor byggherre har inngått avtale med Fjordkraft. Fikk første faktura i posten med et papirfaktura gebyr på kr 79. Opprettet derfor umiddelbart avtalegiro i nettbanken. Mottok min første avtalegiro i nettbanken, og så at i totalkostnaden på førsteside var en kostnad til kr 79 merket «Annet» inkludert. Skrollet meg ned til side 4 og så at «Annet» var papirfaktura gebyr på fakturaen min vannmerket Avtalegiro på alle sidene og trukket automatisk i nettbanken min. Magefølelsen var umiddelbart at dette ikke er tilfeldig gitt at posten er pakket godt inn under «Annet» på side 1 og forklaringen kommer ikke før nederst på side 4. Fjekker eller følger opp fakturaene sine gitt denne posten. Fordommene mine mot ordkraft tjener nok vanvittig mye på folk som ikke sjFjordkraft ble bekreftet da jeg allerede har litt dårlig magefølelsen på selskapet. Ble heller ikke overrasket da jeg ringte kundeservice for å rette opp, og ble møtt med en litt i overkant smørblid kundesupport. Før jeg rakk å si problemet skulle han tilbake betale for alle måneder. Skjønner at jeg langt i fra er den første som ringer inn med tilsvarende sak. Virket på han at dette er grunnen til at han er kundesupport og derav en strategi på å være smørblid i det han sier velkommen til Fjordkraft. Han spurte meg også hvordan jeg klarte å se detaljene på fakturaen i nettbanken gitt at det er en avtalegiro og ikke e-faktura, og da lyste alle røde varsellamper for min del. Det gav en indirekte bekreftelse på at Fjordkraft fakturerer mange uvitende kunder dette «Annet» gebyret og tar seg heller bryet me de få som sjekker opp og klager fremfor alle de som uvisst betaler dette gebyer hver mnd via nettbanken sin. Skal sies at jeg måtte logge inn på egen profil hos Fjordkraft for å klare å se detaljer på fakturaen, så interessant at han lurte så veldig på det eller retter sagt rart spørsmål å stille om de ikke gjør dette helt bevisst. Synes også veldig synd på kundeservice som må være front office for denne type uetisk virksomhet. Det er jo ledelsen i Fjordkraft som skal holdes ansvarlig. Ønsker med dette innlegget å belyse dårlig uetisk forretningsskikk hos Fjordkraft, og be folk sjekke fakturaene fra Fjordkraft nøye. Kr 79 er et lite beløp per mnd per person, men dersom det gjelder mange kunder får Fjordkraft en heftig bonus hvert år, som heller burde gå til riktige formål fremfor humbug business. Jeg støtter ikke slik virksomhet og har selvfølgelig byttet til et seriøst og transparent strøm selskap.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløpet trekkes på forfallsdato. Avtalegiro endrer ikke forsendelesmåte. Dersom du ikke ønsker å motta papirfaktura må forsendelesmåte endres til efaktura eller epostfaktura (itillegg til avtalegiroen som er opprettet). Du kan endre forsendelese måte inne på min side, www.fjordkraft.no via appen vår eller via vår kundeservice. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.