Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært bra, fungerer fint. Fornøyd.Ingen spesielle klager
Hei Harald, Vi setter utrolig pris på din positive omtale. Det er veldig hyggelig å høre at våre tjenester står til dine forventinger. Din positive tilbakemelding motiveres oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Du kan alltid kontakte oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis det er noe du lurer på. Vi står klare til å bistå. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Appen er oversiktlig og informativ. Ser fort om vi bruker unødig mye strøm. Gir meg fortløpende en oversikt over forbruk og pris.
Hei Jerry, Tusen takk for hyggelige omtale:) Det er viktig for oss at appen oppleves informativ og at den gir våre kunder god oversikt. Vi setter derfor utrolig pris på din positive tilbakemelding vedrørende dette:) Ikke nøl med å gi oss direkte beskjed om du har noen spørsmål eller tanker vi kan bistå med! Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Fornøyd, siden fra August i fjor bruker Fortum strøm, bruker appen, veldig effektivt, anbefaler🤗
Hei Zorka, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør og vår app. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss:) Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov! Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen. Fortum Strøm
I hovedsak er jeg rimelig godt fornøyd med mitt kundeforhold
Hei Bernt, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Veldig godt fornøyd. Skulle ønske jeg kunne se strømprisen for neste dag også. Det kan Fjordkraft.
Hei Jeia, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om forbedring av appen. Vi vil ta forslaget videre internt. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
jeg får de svarene jeg ønsker, når jeg kontakter dere
Hei Nils, Tusen takk for din positive omtale av oss som din strømleverandør! Det er hyggelig å høre at du har positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi setter pris på din tilbakemelding:) Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Fortum fusker på fakturaen, det de sender meg stemmer ikke overens med det Elvia sender til de. Sørg for at du sjekker hver eneste post på regningen, de har forsøkt å fakturere meg 3 ganger for månedsposter.
Hei Kris, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Når det kommer til forbruk er det netteier som registrerer og lagrer dine målinger hver eneste time. Disse resultatene blir sendt til oss, og vi fakturerer deg etter denne informasjonen. Om du mistenker at det er noen feil med disse resultatene og dermed feil på måleren er det netteier du må kontakte da det er de som eier alle "fysiske" deler i strømnettet. Vennlig hilsen, Fortum Strøm