Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Fortum i en rekke år og har vært godt fornøyd. Vanskelig å vite hvor man kommer best ut økonomisk, men har valgt å bytte til en annen leverandør for å se om man kommer bedre ut. Strøm tar en stor del av årsinntekten. Blir derfor viktig å prøve ut flere muligheter.
Hei Roger, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med Fortum som strømleverandør i årene du var kunde. Det er selvsagt synd å høre du har byttet leverandør, men du er alltid hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det. Hvis du ønsker vi skal undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov, kan du kontakte vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Helt elendig kundesørvis, og fullstendig galskap å øke prisen til mikrober pr kwt. Ni kroner, ja. 8,99 kroner for å være nøyaktig. Kommer aldri til å ha Fortum igjen. Forvarsel om ekstrem prisøkning kom for sent til at man rakk å bytte leverandør i tide, så jeg endte med en gigantisk kjemperegning, og som det viste seg senere mener Forbrukerrådet at Fortum ikke hadde anledning til å sette så høy pris. Likevel ville ikke Fortum rydde opp.
Hei Anita, Tusen takk for din tilbakemelding. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi ønsker å se nærmere på saken din, og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Liker veldig godt Fortums app. Forbedring sammenlignet med appen fra Norges energi.
Hei Pegu, Så hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre den mest mulig oversiktlig og brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding. Tusen takk for fin omtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God pris fortum og dere har veldig snill kundeservice👍😀
Hei, Tusen takk for fin omtale:) Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Vi ønsker alltid å gi våre kunder den beste opplevelsen i møte med vårt kundesenter. Tusen takk for tillitten, vi ser frem til å fortsette å være din pålitelig strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget fornøyd.Spotprisen er god.Strømappen er oversiktlig og gir en god indikadjon på forbruket og hvordan vi kan spare inn på strømmen.God strømavtale med spotpris.Den lønner seg å ha.
Hei Anita, Så hyggelig å høre du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vi setter pris på din positive omtale av appen. Det er flott å høre du er fornøyd med strømavtalen du har med oss. Tusen takk for tillitten, vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Takk til pensjonistene for ble intervjuet i Aftenposten i begynnelsen av mai 2024 hvor det ble beskrevet i hvilken grad de var blitt rundlurt av Fortum! Viste seg at det samme gjaldt meg selv. Makan til frekkhet og legge til ubrukelige tilleggsstjenester pr sms! Kan ikke være på noen annen måte - jeg har ikke elbil. Hvorfor i all verden skulle jeg ha sagt ja til billig lading!!?
Hei Marian, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du føler deg lurt. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Telefonselgerne hos Fortum har de mest aggressive salgsmetodene jeg noen gang har opplevd. Kan ikke forstå at dette er lovlig. Først ble jeg oppringt med en "spørreundersøkelse" hvor jeg skulle svare på noen spørsmål om hva jeg betalte i strøm osv. Jeg skjønte jo tegningen, men greit nok. Noen dager senere kommer den oppfølgende salgstelefonen, og da viser det seg at selgeren har oppdagd at jeg har et AS stående i mitt navn (hvor det forøvrig ikke er noe særlig drift). Han prøver å pushe på meg en bedriftsavtale med fastpris istedenfor privatavtalen med spotpris jeg har i dag. Jeg blir fortalt at jeg "umulig" kan tape penger på dette, men jeg har vært ute en vinternatt før, så jeg ber om å få dokumentene tilsendt så jeg kan lese gjennom i ro og mak. Da begynner selgeren å be meg bekrefte en masse greier mens samtalen blir tatt opp på bånd. Jeg må flere ganger stoppe ham for å avklare at jeg ikke ønsker å inngå en bindende avtale før jeg har lest gjennom på egenhånd. Han sender meg en SMS og prøver gjentatte ganger å overtale meg til å svare "OK" på denne før jeg legger på. Etter å ha lest meg litt mer opp på temaet skjønte jeg fort at den avtalen jeg ble tilbudt ikke var noe gunstig for meg. Nå er jeg skeptisk av natur, men kan lett forstå at folk lar seg lure. Jeg har også reservert meg mot telefonsalg, noe Fortum tydeligvis ikke bryr seg om.
Hei Håkon, Tusen takk for omtalen. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi vedsetter kundetilfredshet og vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte vår bedriftsavdeling direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm