Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd.Spotprisen er god.Strømappen er oversiktlig og gir en god indikadjon på forbruket og hvordan vi kan spare inn på strømmen.God strømavtale med spotpris.Den lønner seg å ha.
Hei Anita, Så hyggelig å høre du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vi setter pris på din positive omtale av appen. Det er flott å høre du er fornøyd med strømavtalen du har med oss. Tusen takk for tillitten, vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Takk til pensjonistene for ble intervjuet i Aftenposten i begynnelsen av mai 2024 hvor det ble beskrevet i hvilken grad de var blitt rundlurt av Fortum! Viste seg at det samme gjaldt meg selv. Makan til frekkhet og legge til ubrukelige tilleggsstjenester pr sms! Kan ikke være på noen annen måte - jeg har ikke elbil. Hvorfor i all verden skulle jeg ha sagt ja til billig lading!!?
Hei Marian, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du føler deg lurt. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Telefonselgerne hos Fortum har de mest aggressive salgsmetodene jeg noen gang har opplevd. Kan ikke forstå at dette er lovlig. Først ble jeg oppringt med en "spørreundersøkelse" hvor jeg skulle svare på noen spørsmål om hva jeg betalte i strøm osv. Jeg skjønte jo tegningen, men greit nok. Noen dager senere kommer den oppfølgende salgstelefonen, og da viser det seg at selgeren har oppdagd at jeg har et AS stående i mitt navn (hvor det forøvrig ikke er noe særlig drift). Han prøver å pushe på meg en bedriftsavtale med fastpris istedenfor privatavtalen med spotpris jeg har i dag. Jeg blir fortalt at jeg "umulig" kan tape penger på dette, men jeg har vært ute en vinternatt før, så jeg ber om å få dokumentene tilsendt så jeg kan lese gjennom i ro og mak. Da begynner selgeren å be meg bekrefte en masse greier mens samtalen blir tatt opp på bånd. Jeg må flere ganger stoppe ham for å avklare at jeg ikke ønsker å inngå en bindende avtale før jeg har lest gjennom på egenhånd. Han sender meg en SMS og prøver gjentatte ganger å overtale meg til å svare "OK" på denne før jeg legger på. Etter å ha lest meg litt mer opp på temaet skjønte jeg fort at den avtalen jeg ble tilbudt ikke var noe gunstig for meg. Nå er jeg skeptisk av natur, men kan lett forstå at folk lar seg lure. Jeg har også reservert meg mot telefonsalg, noe Fortum tydeligvis ikke bryr seg om.
Hei Håkon, Tusen takk for omtalen. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi vedsetter kundetilfredshet og vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte vår bedriftsavdeling direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er en like k0rrup7 møkkaleverandør som de fleste andre. Skviser oss på pris, bidrar til fattigdom, og reklamerer for Pride-hysteriet. Skulle ønske jeg kunne bytte, men bor i borettslag med felles strømleverandør. Og så er de selvsagt bitchet til å videreføre den systematisk digitale overvåkingen med både trådløse strømmålere som kan slås av 'når de vil', de presser prisene oppover ved å støtte og underbygge strømkablene til kontinentet, de viderefører klimahysteriet og avkrever oss kortere dusjer slik at de kan være med på å selge strømoverskuddet til Tyskland i stedet. Gjennomkorrup, bedriten bedrift.
Har ingen erfaring, har nettop blitt kunde hos dere.
Hei Are, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker først og fremst å velkomme deg som kunde. Vi gleder oss til å gi deg den beste opplevelsen av oss som strømleverandør. Om du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss på chat, epost [email protected] eller telefon 21494949- Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg tok kontakt med kundeservice i stedet for å bestille selv Strøm via nett skjema. Jeg var usikker på fremgangsmåte i flytte tiden der jeg har behov for å få strøm i par måneder også på fhv bolig. Dette ble ordnet i telefonsamtalen . Jeg er trygg og fornøyd med den nye avtalen. Tusen takk!
Hei Debora, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi ønsker deg velkommen som kunde, og gleder oss til å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk full oversikt over tidligere strømforbruk fra forrige leietager til nåværende og fikk konkludert med at nåværende leietager bruker meget mye, noe jeg allerede hadde mistanke om.
Hei Birgitta, Tusen takk for omtalen. Så fint å høre du fikk hjelpen du trengte :) Bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949 hvis det er noe mer du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm