Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rabatter du får når du tegner avtalen gjelder plutselig ikke og ingen kan svare på når denne rabatten forsvant. Dårlig kundeservice som ikke svarer på e-post
Hei Anna, Vi beklager ulempene du har opplevd, og vi takker for at du tar deg tid til å dele dine bekymringer med oss. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere for å løse problemet. Vi prøver å besvare alle e-poster innen 48t, men i perioder med økt trafikk blir responstiden dessverre noe utsatt. Prøv gjerne å ta kontakt med oss på alternative metoder, slik som chat eller telefon 21 49 49 49 dersom du fortsatt ikke har mottatt en tilbakemelding på din henvendelse. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Grei oversikt på appen over strømforbruket og prisen på kWh for dagen og kommende dager.
Hei Elisabet, Takk for hyggelig anmeldelse. Vi er glade for å høre at forbrukshistorikken og prisoversikten i appen fungerer godt for deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Pålitelig og forutsigbar, tross skiftende strømpriser. Har alltid vært opptatt av sikre leverandører, og jeg har aldri hoppet på uforutsigbare leverandører.
Hei Kåre, Takk hyggelig anmeldelse. Vi setter pris på tilliten! Ønsker deg en riktig god dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kjempefornøyd, fikk veldig bra service over tlf. :D
Hei Cecilie, Takk for hyggelig tilbakemelding! Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp i fremtiden må du ikke nøle med å kontakte oss. Mvh Fortum Strøm //Bahar
En helt grei strømleverandør. Likte ikke prisøkningen med påslag og fastavgift.
Hei Helgen, Takk for at du deler din opplevelse. Vi er stadig på utkikk etter måter å balansere kostnader og tilby verdi til våre kunder. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss i dette arbeidet, og vi vil fortsette å søke løsninger som både ivaretar våre kunders behov og sikrer bærekraftig drift. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Som du forstår , bruker jeg ikke mye tid på appen.
Hei Liv, Takk for hyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker en gjennomgang av appen og funksjonene må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar
Alt fungerte greit, frem til jeg bestilte tjenesten smart lading av bil. Det virket ikke og jeg tok kontakt med kundeservice. De lovet meg tilbakemelding, men etter 3 ukers venting samt at jeg purret på dem 6 ganger, byttet jeg leverandør. Jeg ønsker ikke å være kunde hos noen som ikke verdsetter sin kunder.
Hei Sverre, Takk for din tilbakemelding vedrørende tjenesten Smartlading. Vi beklager ulempene du opplevde og forsinkelsen i vår respons. Selv om vi bestreber oss på å tilby rettidig og effektiv support, ser det ut til at vi ikke møtte dine forventninger denne gangen. Din tilbakemelding er svært viktig for oss. Dersom du vurderer oss igjen ved en senere anledning håper vi at vi kan gjenopprette tilliten. Ønsker deg en fin dag! Mvh Fortum Strøm //Bahar