Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en vellykket samtale fikk alltid det følser man prøver å selger meg mere produkter som jeg har behov for. Bra Kundenservice med bra Informationen jeg vil Fortum anbefaler
Hei Rudiger, Tusen takk for din omtale! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker alltid å hjelpe deg på best mulig måte, og det er høyt fokus på god service hos oss. Tusen takk igjen for din tilbakemelding. Vi setter pris på deg som kunde! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kunne vært mer støtte på de høyeste prisene som var i vinter, ellers fornøyd!
Hei Egil, Strømstøtten er det dessverre ikke vi som bestemmer, men veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverander. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig greit å få hjelp , hvis det feks er noen problemer med fakturaen
Hei Bjørg, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Du kan alltid kontakte oss om du har spørsmål. Vi er klare for å hjelpe deg med det du lurer på. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Strålende kundebehandler god innsikt oversiktlig forklaring på alle spørsmål og eller en meget hyggelig person .
Hei Rine, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk i kontakt med en av våre kunderådgivere. Det er viktig for oss å gi god kundeservice til alle som tar kontakt, og derfor setter vi stor pris på din tilbakemelding om dette. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å være din strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ikke anbefales. Lurte meg først in til en „bedriftsavtale“ som var dyrere en det som jeg hadde før. Så forsøkte de gjentakende ganger å prakke på tilleggstjenster som jeg aldri bedt om…måtte hele tiden sjekke nettside og „krysse vekk“ disse tjenstene…noe som jeg også filmet. Da oppsigelsefristen 12 mnd endelig var over byttet jeg men fikk faktura med bruddgebyr kr 3000. Jeg truet både med elklagenemda, forbrukertilsynet og min egne advokatforsikring, så ga de seg og sendte korrigert sluttfaktura. Når ringer de meg non stop som tapt kunde. Jeg blokkerer med en gang.
Hei Johannes, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Når det gjelder din opplevelse om gjentakende informasjon om tilleggstjenester, beklager vi dette på det dypeste. Vi ønsker kun å gi våre kunder de beste løsningene basert på deres behov. Vi ønsker selvsagt ikke å prakke tjenester på våre kunder, og vil sørge for å forbedre vår kommunikasjon i fremtiden. Vedrørende bruddgebyr og oppsigelsestiden på 12 måneder, er det viktig for oss å forsikre oss om at alle kunder er innforstått med avtalen de inngår med oss. Vi beklager dersom du føler denne informasjonen ikke ble tydelig kommunisert. I våre avtaledokumenter er oppsigelsestiden på 12 måneder og bruddgebyr ved tidlig oppsigelse, informert. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949 om du ønsker vi skal se nærmere på saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vi har blitt kunde uten å bestille. Vi takket nei og selger spurte hvem.seøskap vi hadde. Vi ble da sagt opp hos de vi var hos og kunde her. Helt utrolig frekt ! Vi hadde selskap med solkonto. Ble kunde
Hei Hanne, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre salgsprosesser er satt opp i tråd med gjeldende lover og regler og krav til informasjon om vesentlige opplysninger før avtaleinngåelse. Gjennom samtale og skriftlig tilbud skal innhold og vilkår fremkomme klart og tydelig. Fortum har Trygg Strømhandel-sertifisering for å sikre gode salgsprosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og ønsker å undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected], slik at vi kan rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En selger ringte meg og lurte meg til å skrive ok på sms. Avtalen var en helt annen enn det selger sa. Jeg måtte betale rundt 2000kr for slippe avtalen. Det selger sa stemte ikke med det jeg signerte. Måtte skrive ok for å få se avtalen, ok var ikke innsyn, men bekreftelse på avtale. Fikk ikke tak i selger etterpå, ringte før det var gått 5 minutter. Så det ble kostbare minutter som kunde hos Fortum. Aldri mer!!!!
Hei Monica, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du har hatt en negativ opplevelse med en av våre selgere. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at alle har en positiv opplevelse i møte med oss. Vi beklager for at dette ikke skjedde i ditt tilfelle. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm