Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tilfredsstillende så langt. Er ny kunde etter overgang fra Norges Energi.
Hei Hamre, Tusen takk for omtalen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med overgangen fra Norgesenergi til Fortum. Målet var å gjøre overgangen behagelig for tidligere Norgesenergi-kunder. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk igjen for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er fornøyd med Fortum så langt,men jeg har ikke dere så lenge.
Hei Dag, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker deg velkommen som kunde og setter pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Hvis du har noen spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Pluss for oversiktlig app, veldig brukervennlig. Enkeltmålinger samle flere kundeforhold, feks bolig og fritidshus
Hei Stine, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Det er viktig for oss å gjøre appen brukervennlig for deg som kunde. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum fremstår som en god og seriøs strømleverandør med konkurransedyktige priser i dagens marked.
Hei Kai, Tusen takk for omtalen:) Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fast månedstrekk er satt opp to ganger uten begrunnelse. Det samme skjedde med Norges energi. Jeg måtte selv ta initiativ for å korrigere.
Hei Johannes, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi ønsker å hjelpe deg i saken, og hadde satt stor pris på om du kontakter oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere å hjelpe med å korrigere feilen. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Spes fornøyd med gode opplysende "Mine sider" informativ og oversiktlig fakturering.
Hei Terje, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen som er oppgitt på Min Side. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester og appen oppfyller dine forventninger og behov. Det motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og oversiktlig kundeforhold. Daglig oppdatert strømpris i appen er bra
Hei Sigmund, Tusen takk for omtalen. Det er viktig for oss at appen oppleves enkel og oversiktlig. Det er derfor hyggelig å høre du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm