Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum er mest opptatt av lek og spill. Jeg er opptatt av å få strøm billigst mulig og uten strømbrudd.
Hei Tomm S, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke er fornøyd med våre tjenester. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser og pålitelig strømleveranse til våre kunder. Vi beklager om du har hatt en annen opplevelse. Ved strømbrudd er det ikke vi som strømleverandør som har ansvaret, men din lokale netteier der du bor. Er du usikker på hvilken netteier du har i dag kan du finne det på fakturaen du mottar fra oss i Fortum. Takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Fortum er så dårlige at flere ord enn det er unødvendig. Les nøye gjennom den små skriften i avtalen…
Hei Hugo, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer, da dette hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vi forstår viktigheten av klare og tydelige avtaler, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre all informasjon så tilgjengelig og forståelig som mulig. For å hjelpe deg bedre, vil vi gjerne forstå mer om hva som har gått galt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 49 49 49 eller via kontaktskjema: https://www.fortum.com/no/strom/kundeservice/kontaktskjema slik at vi kan finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Anders // Fortum Strøm
This is a very good service. I am satisfied for your service
Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm
Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk
Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er kunde hos dere siden 2016. Så er veldig fornøyd. Jeg tar med dere hver gang jeg flytter.
Hei Jocelyn C, Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss, og at vi får lov til å være med på flyttelasset. Om det skulle være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
God pris og enestående kundeservice. Lett å åpne nytt abb.
Hei Grete, Takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Det strever vi med å forbedre hver eneste dag. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Lettvindt og greitt, noen få tastetrykk så var det gjort
Hei Gard, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi prøver å være så enkle som mulig å ha med å gjøre, og det er godt at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm