Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 140 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 140 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 140 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
373
161
83
68
455
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ræva selskap

Omtale av  Hugo

Fortum er så dårlige at flere ord enn det er unødvendig. Les nøye gjennom den små skriften i avtalen…

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:38

Hei Hugo, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele dine erfaringer, da dette hjelper oss med å forbedre våre tjenester. Vi forstår viktigheten av klare og tydelige avtaler, og vi jobber kontinuerlig med å gjøre all informasjon så tilgjengelig og forståelig som mulig. For å hjelpe deg bedre, vil vi gjerne forstå mer om hva som har gått galt. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 21 49 49 49 eller via kontaktskjema: https://www.fortum.com/no/strom/kundeservice/kontaktskjema slik at vi kan finne en løsning som fungerer for deg. Med vennlig hilsen Anders // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Suggestion

Omtale av  Janak G

This is a very good service. I am satisfied for your service

Svar fra Fortum
10.07.2024 13:35

Hi Janak, Thank you very much for the nice feedback on the service we provide. We work to improve it every single day. Should there be anything we can help with, just contact our customer service. Best regards, Anders // Fortum Strøm

Firmaet beregnet feil gj.sn. forbruk/pris

Omtale av  Kristin

Irritert på fastpris da den jeg hadde ligger godt over mitt gjennomsnittlige forbruk

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:30

Hei Kristin, Vi takker for din tilbakemelding. Jeg vet ikke hvilken avtale du har, men om det er noe vi kan hjelpe med så er det bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi! Jeg vil anbefale deg å ha spotprisavtale fra oss, på den måten betaler du alltid markedspris for strømmen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Fornøyd kunde

Omtale av  Jocelyn C

Jeg er kunde hos dere siden 2016. Så er veldig fornøyd. Jeg tar med dere hver gang jeg flytter.

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:29

Hei Jocelyn C, Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt at du er fornøyd med oss, og at vi får lov til å være med på flyttelasset. Om det skulle være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Megabra

Omtale av  Grete

God pris og enestående kundeservice. Lett å åpne nytt abb.

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:34

Hei Grete, Takk for din tilbakemelding. Utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Det strever vi med å forbedre hver eneste dag. Skulle det være noe vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Holder hva dem lover

Omtale av  Gard L

Lettvindt og greitt, noen få tastetrykk så var det gjort

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:27

Hei Gard, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi prøver å være så enkle som mulig å ha med å gjøre, og det er godt at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg etter beste evne. Vennlig hilsen, Anders // Fortum Strøm

Ikke brstilt tilleggs tjenester

Omtale av  Kjell T. H

Jeg er litt skuffa over at dere plutselig setter på masse tillegg på regninga , som jeg ikke har bestilt.

Svar fra Fortum
08.07.2024 13:32

Hei Kjell, Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon om alle kostnader ved avtaleinngåelse. Dersom du mener du ikke har fått dette vil jeg be deg ta kontakt med kundeservice hos oss for en liten sjekk. Vi ønsker kun at kunder med et ønske om å ha et produkt skal ha det. En kunde med produkter som ikke er ønsket er vi ikke tjent med. Håper du får en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Anders // Fortum

Fortum har 1 140 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR