Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forum er som andre: Ikke troverdige, ikke til for kundene,. Fortum er ikke bedre eller verre enn andre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er kunde hos Fortum, antakelig noe med Oslo Energi, Hafslund etc fra tidligere. Jeg bryr meg ikke fordi Fortum som andre kun bryr seg om størst mulig utbytte og bonuser til ledere og ansatte. All kommunikasjon er Orwelsk nytale. Vi er i en absurd situasjon der NHH gjennom forskningen sin som Reiten tok tak i, har lagt til rette for at Norge gir naturressurser bygget av skattepenger til private leverandører som tjener millioner. Selskaper som tidligere var til for kunder er nå til for direktører og ansatte som henter ut bonuser som er helt absurde. Og vi forbrukere er fanget i et absurd og uoversiktlig system som ikke gir oss reelle valg. Alt til fordel for direktører og strøm-meklere.
Hei Knut, Det er beklagelig å høre du har hatt negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Troverdighet er noe vi prioriterer hos Fortum, og vi tar dine beskymringer på alvor. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere og jobbe aktivt for å gjennopprette tillit. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempe lett og følge forbruk og enkel app.bare å se i appen så har du full oversikt over forbruk og estimert hva regningen blir
Hei Torstein, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og estimatet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med spotpris avtale hos Fortum .Veldig oversiktlige tjenester.Anbefaler Fortum på det sterkeste.
Hei Arnt Ivar, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Tusen takk for tillitten og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempefornøyd! Bl.a er Fortum-Appen utrolig bra. Jeg har full oversikt på alt som bruker strøm i leil! Målinger ned til timer, forventet strømbruk neste mnd. Får gode tips og råd og strømsparing og selv om min kunnskap til strøm o.l. ikke er god fra før, så har jeg ihvertfall full kontroll nå.
Hei, Tusen takk for din fantastiske anmeldelse. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og oversikten i appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk igjen, vi gleder oss til å fortsette å betjene deg best mulig! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Middel fornøy og har brukt den leverandør over 15 år
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg mindre fornøyd, slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk veldig bra svar og fornoyd med svaret fra en kunde behandler
Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi setter derfor stor pris på å høre du er fornøyd. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det passer meg bra å ha dere. Synes det kan bli litt mye å følge med på til tider, men det går greit
Hei Anne, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm