Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna! Disse folka er svindlere! Lurer folk inn også har de skjulte avgifter de ikke opplyser om ved tegning av avtale! Det kommer en velkoms oppringning. Da får man vite at det er avgifter som andre selskaper har gratis. Konfronterte personen fra forum ang dette og da ble hu snerpete og sa at det kunne ikke hun stå for! Detta firma er useriøse svindlere!!
Hei Thomas, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi ønsker å få muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bare bestemmer over hodet på kunden hvilke beregninger de legger til grunn for å sette opp den faste summen på Lik betaling per måned. Hos Hafslund ble jeg konferert og vi hadde felles avtale om fornuftig nivå på månedlig sum. Vi går inn i sommerhalvåret og per nå skylder Fortum oss penger (flere tusen kroner). At de nekter å tilpasse beløpet fordi de nylig har regulert beløpet på egenhånd er rett og slett ikke akseptabel kundebehandling etter at jeg hatt de som strømleverandør (medregnet Hafslund) siden 2014. Takk for oss.
Hei Tone, Tusen takk for omtalen. Reberegning av terminbeløpet er en automatisert prosess som tar hensyn til mange prognoser og variabler. Systemet beregner det beste terminbeløpet for deg, basert på ditt strømforbruk og markedets strømpriser. I perioder vil saldoen på kundekontoen variere, men den vil gjennom året balanseres ut. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk greie svar på det jeg spurte om veldig hyggelig mann
Hei, Tusen takk for fin omtale. Så hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte av en av våre kunderådgivere. Vi ønsker alltid å sikre at våre kunder føler seg ivaretatt og får hjelpen de trenger. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God app å bruke. Kundeservice er veldig hjelpsomme ved spørsmål.
Hei Oda, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med appen og at du har fått hjelp fra vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God strømm leverandør som eg er godt fornøyd med sånn er det☺️👍
Hei Kenneth, Tusen takk for fin omtalen av oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss.Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Salgsperson ringte min samboer og var svært pågående. Min samboer sa hun ville snakke med meg først. Fant ut av at vi ikke ville bytte. Salgspersonen ringte min samboer opp igjen. Hun videreformidlet det vi kom frem til. Han fortsatte å være pågående til det punktet hvor min samboer sa hun ville legge på. Dette likte han ikke. Responderte seriøst ord for ord «du er dum og jeg er smart», før han la på. Håper virkelig han får en bedre start på morgendagen for å fornærme kundene sine er en lite effektiv måte å drive salg på. Tips til fremtiden: ikke kall kunder for dumme når du prøver å fremme salg👍
Hei, Vi beklager dypt at du har opplevd uvennlig oppførsel fra vår selger. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar denne saken svært alvorlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere, og hadde satt stor pris på om dere kontaktet oss direkte på [email protected]. Da kan vi forhindre lingnende hendelser i fremtiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har vært kunde Fortum i flere år, før jeg ble solgt inn bedriftsabonnement gjennom mitt ENK som en rimeligere alternativ på strøm til privatbolig for meg. Ble ikke opplyst opp noe bindingstid eller bruddgebyr, men fikk likevel regning på 3000 kr ved oppsigelse av avtale.
Hei Maria, Tuen takk for din tilbakemelding. Vi har to bedriftsavtaler med 12 måneder oppsigelsestid. Dette skal selvsagt være opplyst ved inngåelse. Vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm