Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Salgsperson ringte min samboer og var svært pågående. Min samboer sa hun ville snakke med meg først. Fant ut av at vi ikke ville bytte. Salgspersonen ringte min samboer opp igjen. Hun videreformidlet det vi kom frem til. Han fortsatte å være pågående til det punktet hvor min samboer sa hun ville legge på. Dette likte han ikke. Responderte seriøst ord for ord «du er dum og jeg er smart», før han la på. Håper virkelig han får en bedre start på morgendagen for å fornærme kundene sine er en lite effektiv måte å drive salg på. Tips til fremtiden: ikke kall kunder for dumme når du prøver å fremme salg👍
Hei, Vi beklager dypt at du har opplevd uvennlig oppførsel fra vår selger. Vi setter pris på tilbakemeldingen og tar denne saken svært alvorlig. Vi ønsker å undersøke saken nærmere, og hadde satt stor pris på om dere kontaktet oss direkte på [email protected]. Da kan vi forhindre lingnende hendelser i fremtiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har vært kunde Fortum i flere år, før jeg ble solgt inn bedriftsabonnement gjennom mitt ENK som en rimeligere alternativ på strøm til privatbolig for meg. Ble ikke opplyst opp noe bindingstid eller bruddgebyr, men fikk likevel regning på 3000 kr ved oppsigelse av avtale.
Hei Maria, Tuen takk for din tilbakemelding. Vi har to bedriftsavtaler med 12 måneder oppsigelsestid. Dette skal selvsagt være opplyst ved inngåelse. Vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på [email protected] eller telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
jeg er utrolig fornøyd med Fortum strøm de er så hjelpsomme.
Hei Unni, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Det er alltid hyggelig å høre at vi oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig god kundeservice. Har ikke oppdaget noe forsøk på lureri. De virker seriøse.
Hei Roger, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vår prioritet er å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye mas fra Fortum, ellers vanlig strøm til normal lav pris
Hei Joergen, Tusen takk for din omtale! Vi beklager på det sterkeste for at du opplever mas fra oss. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg her: https://strom.fortum.no/reservasjon Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hvorfor må jeg bruke Bank id for å se hvor mye strøm jeg bruker
Hei Torunn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi bruker bank-id som innloggingsmetode for å bekytte dine personopplysninger og sikre at kun du har tilgang på din konto. Vi jobber kontinuelig med å forbedre oss for å gjøre din opplevelse så smidig som mulig. Hvis det er noe annet vi kan bistå med, ikke nøl med å kontakt oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Synes min erfaring med fortum fungrer veldig bra og vil anbefale det til andre
Hei Leif, Så hyggelig å høre du ønsker å anbefale oss videre til venner og familie. Det setter vi stor pris på! Tusen takk for tillitten. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm