Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dere kan opplyse hvor mye en har brukt istrøm pluss nettleie.
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre våre tjenester og funksjoner. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og vil ta kommentarene dine videre internt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd. Men fikk pe sjonnnist rabatt. Så jeg ville prøve det. Ser ikke bortifra at jeg kommer tilbake.
Hei Ingar, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du var fornøyd med oss som strømleverandør. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake som kunde når du måtte ønske det. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum overholdt ikke premisset for hvorfor jeg sa ja til å være kunde hos de en kort periode. Den eneste årsaken til at jeg sa ja til å bli kunde, var fordi jeg ble lovet å få bonustimene som jeg tidligere hadde opparbeidet meg. Dette var ikke tilfelle når jeg ble kunde. Utspekulert foretak som en ikke kan ha tillit til. Jeg skal nå kontakte Forbrukerrådet slik at de kan gå dem i sømmene.
Hei, Gro! Takk for din tilbakemelding. Hvis man har byttet bort fra NorgesEnergi/Fortum og blir kunde igjen i løpet av 30 dager beholder man bonustimer. Ta gjerne kontakt med kundesenteret så tar vi en titt på saken din. Mvh Anders - Fortum Strøm
Fortum Strøm leverer altfor dyr strøm og anbefales ikke i det hele tatt. Derfor valgte jeg å bytte strømleverandør, for rett og slett å få billigere strøm.
Hei Shaheen, Takk for din tilbakemelding angående våre priser som strømleverandør. Prisene på strøm er det kraftbørsen Nord Pool som bestemmer og ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke direkte. Som strømleverandør er vi forpliktet til å kjøpe strøm på kraftbørsen til gjeldende priser. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Så kan vi finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøydt av kunde hoss dere og nå kommer jeg tilbake å bare kunde hoss dere
Hei Brigida, Det gleder oss å høre du er fornøyd med Fortum som din strømleverandør. Vi er takknemlig for deg som kunde og takker for tillitten. Tusen takk for fin omtale! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vervekampanjen er mildt sagt villedende! Jeg har 3 målepunkter og ønsker selvfølgelig samme strømleverandør på alle. Vervepremien på kr 400 gjelder imidlertid (ifølge kundeservice) bare for 1 målepunkt! Sammenlign dere med andre strømleverandører - de gir vervepremie for HVERT målepunkt. Dårlig å ikke opplyse om dette!
Hei Haldor, Tusen takk for din tilbakemelding. Du skal få ververabatt for alle anlegg du verver som ikke har aktiv avtale med oss på vervetidspunktet. Vi beklager eventuell feilinformasjon du har fått i kontakt med vårt kundesenter. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og vil bruke den til å forbedre oss ytterligere i vår kommunikasjon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og grei forklaring hva avtalen gikk ut på - forklart tydelig!
Hei Skjong, Tusen takk hyggelig omtale. Vi er glad for å høre du er fornøyd, og at avtalen ble forklart tydelig. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm