Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk et veldig gunstig tilbud, men ble usikker siden denne avtalen verken er listet på nettsiden deres eller på forbrukerrådets sider. Har snakket flere ganger med kundeservice som var veldig hjelpsomme og skal teste ut avtalen med 3 måneders angrefrist. Får ikke full innsikt hvordan appen fungerer før kundeavtalen trer i kraft, så tester ut med skepsis og argusøyne. Men håper på å bli positivt overrasket, de er en stor aktør så satser på at de er seriøse.
Hei Siv, Tusen takk for omtalen. Alle strømavtaler er informert på våre nettsider. Hvis du er usikker på hvilken avtale du har inngått, oppfordrer vi deg til å kontakte oss direkte på [email protected]. Da kan vi bistå med å tydeliggjøre avtalen du har inngått. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er kunde med fortum over 4 år.men jeg er fornøyd som kunde .
Hei, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Vi setter pris på tillitten og gleder oss til å fortsette å være din strømleverandør:) Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Aldri hatt så billig strøm regning før, var sikker på at noe var fril
Hei Line, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Reagerer sent på endringer blir låst av angrefristen hos ny levrandør
Hei Lauritz, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste for lang behandlingstid. Vi forstår det er frustrerende og vi beklager ulempen dette medførte. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig, og setter stor pris på din tålmodighet. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hadde avtale med NorgesEnergi som ble videre ført til Fortum etter fusjon.Avtalen hadde ingen bindingstid. Fikk bedre tilbud og sa opp avtalen med Fortum, dette medførte bruddgebyr på 6000,- kr. Hvordan de kan kreve bruddgebyr på en avtale uten bindingstid er for oss ubegripelig. De påberopte seg en bindingstid på 12 mnd som de mente vi hadde brutt. Var i kontakt med kundesenteret flere ganger og ble møtt med arroganse og lite forståelse. Etter flere diskusjoner økte de oppsigelsestiden til 24 mnd.. Da vi jobbet med et skriftlig tilsvar ringte de og ga oss rett på alle punkter. De slettet alle fakturaer og vi er nå ute av deres «klør».
Hei Torill, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, da det hjelper oss med å forbedre vår service. Vi tar tilbakemeldingen på alvorlig. Vårt mål er alltid å tilby våre kunder den beste servicen og veiledning, og det er beklagelig at vi ikke har levd opp til dette i ditt tilfelle. Det er fint å høre det løste seg til slutt. Vi takker for tålmodigheten. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Rask og effektiv behandling av mine spørsmål.og meget hyggelig mann i telefonen
Hei Else, Tusen takk for omtalen. Vårt mål er å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen. Det erveldig hyggelig å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer. Vi er klare for å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Påtvunget forfall slutten av mnd, gjør at regningen alltid blir dyrere enn nødvendig.
Hei, Tusen takk for din omtale. Det er dessverre ikke mulig for oss å sette forfall til èn spesifikk dag i måneden av mange årsaker - blant annet har det innvirkning når vi får forbruksdata fra netteier og helger. Faktura blir ikke dyrere av den grunn, vi fakturerer per måned uansett forfallsdato. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm