Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hurtig og god service. Fikk tips om en for meg fordelaktig strømavtale.
Hei Dorthe, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende hurtig og god kundeservice da dette er noe vi har stort fokus på. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som sin strømleverandør. Tusen takk for tilliten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum har særs uhøflege og pågåande telefon seljarar. Eit nei er eit nei. Eit svar dei har fått frå meg iallefall 10 gongar. Trudde kanskje dei tilsette i firmaet der burde vore vaksne nok til å forstå betydningen av ordet nei.
Hei Håvard, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager dypt for den negative opplevelsen du hadde med vår selger. Det er viktig for oss at våre kunder føler seg respektert og hørt. Vi beklager at dette ikke ble oppnådd i ditt tilfelle. Vi tar tilbakemeldingen på alvor og vil sørge for å ta nødvendige skritt for å sikre at dette ikke skjer igjen i fremtiden. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Meget hyggelig og serviceinnstilt person, med full forståelse av situasjonen, meget hjelpsom, som gjør at det kan føles trygt å være kunde.
Hei Arild, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Din tillit betyr mye og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller på telefon 21494949 hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Erfaringen med Fortun er bra. God behandling og forklaring når det er noe jeg henvender meg dit.
Hei May, Tusen takk for hyggelig omtale. Vår prioritet er å gi god kundeservice til våre kunder. Det er hyggelig å høre du har hatt god erfaring i møte med våre kundebehandlere. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Styr unna! Disse folka er svindlere! Lurer folk inn også har de skjulte avgifter de ikke opplyser om ved tegning av avtale! Det kommer en velkoms oppringning. Da får man vite at det er avgifter som andre selskaper har gratis. Konfronterte personen fra forum ang dette og da ble hu snerpete og sa at det kunne ikke hun stå for! Detta firma er useriøse svindlere!!
Hei Thomas, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi ønsker å få muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bare bestemmer over hodet på kunden hvilke beregninger de legger til grunn for å sette opp den faste summen på Lik betaling per måned. Hos Hafslund ble jeg konferert og vi hadde felles avtale om fornuftig nivå på månedlig sum. Vi går inn i sommerhalvåret og per nå skylder Fortum oss penger (flere tusen kroner). At de nekter å tilpasse beløpet fordi de nylig har regulert beløpet på egenhånd er rett og slett ikke akseptabel kundebehandling etter at jeg hatt de som strømleverandør (medregnet Hafslund) siden 2014. Takk for oss.
Hei Tone, Tusen takk for omtalen. Reberegning av terminbeløpet er en automatisert prosess som tar hensyn til mange prognoser og variabler. Systemet beregner det beste terminbeløpet for deg, basert på ditt strømforbruk og markedets strømpriser. I perioder vil saldoen på kundekontoen variere, men den vil gjennom året balanseres ut. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fikk greie svar på det jeg spurte om veldig hyggelig mann
Hei, Tusen takk for fin omtale. Så hyggelig å høre du fikk hjelpen du trengte av en av våre kunderådgivere. Vi ønsker alltid å sikre at våre kunder føler seg ivaretatt og får hjelpen de trenger. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm